Ruoka-/juomahimot

Mä himoitsen piimää litratolkulla. :woot: Ja mun iänikuinen paheeni, juustot. Himskutin listeriariski! Kaikki suolainen ja hapan uppoaa nyt erinomaisen hyvin. :shy:
 
Mulla on jännä juttu ollu viinietikan makuset sipsit kun ne ensinnäkin maistuu tosi hyvin, oikeen imeskelen sitä hapanta makua niistä, eikä ne yleensä närästä läheskään niin pahasti kuin moni muu. Oonkin iltasin niitä nyt vedelly. Mut luulis et joku sipsi ois erityisen paha närästäjä, mut ei. Pahimpia tainnu olla tähän mennessä mozzarellatikut ja monet (juustoiset) pastaruoat.
 
Mua kun närästää normistikin niin oon huomannu et tomaattipohjaiset ruuat ja paprika on pahimpia.
 
Mansikat närästää mulla myös ja tosiaan raaka paprika, kypsänä menee. Suklaata söin pari palaa ja se oli kans ihan kaamee. Mä niin toivon, että tää menis pian ohi niin kuin viimeksi meni, eikä kestäis koko raskautta, niin kuin oon kuullu, että monilla on käyny.
 
Iihan alkuraskaudessa, vielä edes tietämättä koko raskaudesta mtn, iski aivan tolkuton himo parsa-ja kukkakaaliin :hilarious: nyt koko ajatuskin kaalin syömisestä etoo ! Hapankorppu ja ruisleipä ja kylkeen maitolasi, jota ei ole koskaan tullut oikeastaan edes juotua :grin täydellinen makupari !
 
Mulla on ollut kyllä niin ihmeellinen tämä alkuraskaus. Ei pahoinvointia, ei mielitekoja tms. Ainoastaan väsymys on ollut vaivana. Olen oikeen toivonut pahaa oloa itselleni, niin olisi konkreettisempaa tämä raskaus.
 
Täälläkään ei ole pahaolo tai oksentelu ollut vaivana, se olisi kyllä konkretisoinut raskauden mielestäni myös ! :happy: no mutta hyvä näin, turvotus enemmänkin riesana ja myös se että tulee vatsa täyteen paljon helpommin kuin ennen ! :joyful: kaikki maitotuotteet on myös maistuneet mm. Kaikki juotavat jogurtit ym., vaikka maito ei ole koskaan kuulunut ruokavaliooni..
 
Vetäsin tänä aamuna aamupalaksi puol pussia grillimaustesipsejä, oli kyllä aivan taivaallisia :nailbiting::smug::Heartpink
 
Minulla ei ole juoma eikä ruokahimoja vaan päin vastoin kaikki syöminen ja juominen on yök kerho en haluu. Pakotan itseni syömään kun koko ajan niin kuvotta ja oksettava olo. Oksennan kyllä myös että sekin vielä. Mietin syömisestä niin että mikä olis tänään hyvä oksentaa. Mutta jos tämä kohta helpottaisi kun 12 viikko jo ovella.
 
Muokattu viimeksi:
Mullakin kaikki ruoka aiheuttaa lähinnä puistatuksia huonovointisuuden vuoksi, mutta pakko yrittää syödä tasaisesti pieniä annoksia ettei olo heikkene entisestään. Valkosipulileipä ja tonnikalatäytepatonki on ainoita, jota nyt on tehnyt ollenkaan mieli eli niitä on jossain vaiheessa varmaan saatava :)
 
Makeanhimo on kyllä ja tullut ihan liikaa syötyäkin makeaa , päivittäin melkeen joku suklaapatukka tai muu. nyt täytyy ottaa itteä niskasta kiinni, vikkon päästä olis sokerirasitus ja toivoa hartaasti ettei siinä mitään olisi :p
 
Mulla ei ole ollut ainakaan vielä mitään mielitekoja. Päinvastoin, mulla on piiiiiitkä lista kaikkea, mihin en todellakaan koske.

Harvassa ovat ne asiat, joita pystyn syömään (näitä ei siis tee mieli, vaan olen todennut että en ole niitä heti laattaamassa ulos). Tässä on viime hetket eletty mustikkakeiton ja päärynäpiltin avulla. Myös pastaruoat on alkanut upota.

Ja suklaata pystyn imeskelemään ja marjamehua juomaan. It's something. :)
 
Takaisin
Top