Ruoka-/juomahimot

suolaisen himot jatkuu, eilen tuli ihan järkyttävä himo nacho cheese ballseihin. vasta jälkikäteen tuli mieleen että jotain juustoahan niissäkin on käytetty,... no, toivotaan että olivat ihan turvallisia, säilyvätkin niin kauan suljettuna.
 
Ei noissa juustojauheissa tai muutenkaan juuston makuisissa kuivatuotteissa oo listeriariskiä, eli ihan turvallisia sen puolesta ovat syödä :)
 
Mun kaikki himot on kadonneet, kun tää oksentelu alkoi. Ainoa kriteeri syömisten suhteen on nykyisin "mitä seuraavaksi haluaisin oksentaa". Hyviä vinkkejä otetaan vastaan.

Ainoa, mitä tekisi edes vähän mieli on sushi ja salmiakki, eikä niitä voi syödä :sad001
 
Suolatikut, näkkileipä nyt ainakin on ihan ok oksentaa.... suolatikuissa tulee sitä suolaakin mikä nostaa verenpainetta nii voi helpottaa oloa
 
Joo suolatikut on koettu hyväksi vaihtoehdoksi täälläkin. Nyt olen jopa parina päivänä saanut syötyä vähän salaattia! Edistystä siis. Mikään juotavakaan ei maistu/pysy sisällä.. Vettä pakotan itseni juomaan kun muuten ei hyvä heilu täällä yli 30 asteen lämmöissä. Muutenkin tuo kuumuus on niin kamalaa tällä hetkellä:pale
 
Mä söin äsken ison entrecotepihvin, grillattuja kasviksia ja halloumia. Oli kyllä hyvää! Mulle maistuu juuri tällaiset raskaat ruoat. :D
 
Nyt on alkanut himo kaikkiin kasviksiin. Kurkkuja menee useampi päivässä, nam!
 
Rondine, söitkö entrecotesi kypsänä? Mä oon tottunut syömään mediumina, niin hiukka kuivalle maistuu noi täyskypsät... :p

Jossakin oli vinkkinä kovaan oksenteluun, että jos muu ei pysy sisällä kuin vesi, kantsii pakastaa vitamiinivesistä jääpaloja ja imeskellä niitä, niin saa edes jotain vitskua ja kivennäisaineita elimistöön. Tsemppiä teille, itse oon päässyt vähällä (mutta siitäkin toki aiheutuu omat pelkonsa..)
 
Mulle maistuis kans raskas ja rasvanen, mutta en tän helvetin närästyksen takia kärsi syödä niitä :/
 
Tinja, kyllä se aika kypsä oli, pikkuisen ehkä punoitti, mutta grillaaja ei tiennyt mun olevan raskaana enkä halunnut kertoa.
 
Mulla ei oikeestaan oo muita himoja ilmenny kuin sipsit ja ranskalaiset perunat. Hamppariateriasta jää hamppari lähes kokonaan syömättä. Välillä tulevan huonon olon ja iltapäivisin kiusaavan närästyksen takia syöminen jää yleensä muutamaan suupalaan kerrallaan. Erona ekaan raskauteen oon huomannu että suklaata tekee jopa välillä mieli ja kykenen sitä syömäänkin vähän, viimeksi suklaa ja karkit jäivät pois raskauden ekan puoliskon ajaksi.
 
Täällä on syntynyt hirveä himo vesimeloniin, mutta se nyt vaan lienee hyvästä. Lisäksi rasvaiseen roskaruokaan, joka aiheuttaa jälkikäteen etomista. Lisäksi kahvi on ruvennut etomaan niin paljon, että jo pelkkä ajatus aiheuttaa pahoinvointia (mikä on sääli sinäänsä, koska kahvi pistää päivän käyntiin). Pahoinvoinnista huolimatta toistaiseksi kaikki on pysynyt vielä sisällä. RV8+5 menossa.
 
Täälläkin kahvi jäänyt tosi vähälle. Närästää myös. Suolainen maistuu ja makea entistä paremmalle (en oo kauheesti piitannut aikaisemmin makeasta)
Hedelmämehuja joisin tosi mielelläni ja valtavasti :oops: viikot 9+3
 
Mun tekis kovasti mieli kaikkee rasvasta: pizzaa, juustokastikkeita, lasagnea, kermaisia ruokia, mutta ne aiheuttaa kaikkein pahimmat närästykset. Tai ei, mansikat on ollu kaikkein pahin. Oli tosi kiva perkaa pakkaseen kaks ämpärillistä mansikkaa, kun ei kestäny maistella niitä samalla :/ Kaksi söin ja sitte kärsin.
 
Joku mainitsisi ne juustopallot (OMG!) juustosipsit, juustonaksut...ooo! Ei hyvä heiluis!
 
Lohikeitto on jotain niin ihanaa. Itse tehdyt kanatortillat. Leipä punaisella paprikalla. Tää raskaus on saanut mussa "uusia" puolia esiin. En oo moniin vuosiin syönyt muita eläinperäisiä tuotteita kuin kala (tosi vähän), maito jossain muodossa ja kananmunat. Alussa jo iski kunnon lihanhimo ja nyt oon kanan ottanut takaisin ruokavalioon.
 
Takaisin
Top