Ruoka-/juomahimot

Anna Sofia

Vauhtiin päässyt keskustelija
Toukoäidit 2020
Onko teillä esiintynyt jo himotuksia tiettyihin, ehkä jopa outoihin, ruokiin? Itselläni on tehnyt mieli kauheasti kaikkea raikasta ja tuoretta, kuten melonia, ananasta, mansikoita, kirsikoita yms. Mutta tänään iski valtava himo juustonaksuihin, joita en muista, koska olisin viimeksi syönyt ja muistaakseni en ole aiemmin niistä edes liioin tykännyt:woot: rv 5+3(5+0) on meneillään :happy:
 
Hahah, aika hauska heidiann, että sullakin samat himotuksen kohteet :grin Mitähän niissä on, kun niitä tekee niin mieli..o_O Kuinka pitkällä olet raskaudessasi, heidiann? :)
 
Tänään tuli just 8+0 :happy: sulla oli vähän vähemmän? Muistelin että oon nähny jonkun muun viestisi.
 
Nyt juhannuksena himona karkit... esim.hedelmäkarkit joita harvoin syön niin ihan pakko saaada suu täyteen:p
Muita himoja on olleet mm.tuoremehu ja piimä!
 
Kaurapuuro, ihmettelin viikko sitten IKEAssa aamupalalla että miten voi tehdä niin paljon mieli puuroa, kun en vielä tiennyt raskaudesta :wacky: Kaikkea raikasta hedelmää, mutta myös herkkuja.. jäätelö erityisesti, vaikka en niin kovasti ole ennen välittänyt :)
 
Mulle ei taas maistu makea ollenkaan... jää pitkäks aikaa sellanen imelä maku suuhun :sad001 mä kyllä pidän makeasta!
Sipsejä maistelen mielelläni, mut muutama lastu riittää. Eli suolaisen perään ollaan täällä!
 
Äskettäin meni 100g suklaalevy, hirveä suklaanhimo iski ja onneksi yksi levy kaapista löytyi.. [emoji16]
 
Ylipäätään pitää vain saada jotain ruokaa, mielellään suolaista, etova olo muuten vainoaa.
 
Mulle tulee vähän väliä olo et nyt tekee mieli jotain tiettyä ja kohta taas jotain ihan muuta.. ihan siis nugeteista, kunnon ruokaan ja herkkuihin :)
 
Itselläni on tehnyt kauheasti mieli nektariineja ja vesimelonia.[emoji1] muuten oikeastaan kaikki etoo ja syöminen on aina yhtä taistelua.
 
Tomaatit. Inhoan tomaatteja normaalisti ja nyt voisin syödä vaan niitä.
 
d770f849b6922845b0d512b274cd36f1


Tää on niiiiiiiin hyvää!! :wink
 
Syön muutenkin tosi terveellisesti, mutta nyt on vielä suuremmat himot kaikkiin hedelmiin ja salaatteihin :D En vois kuvitellakaan syöväni sipsejä, pitsaa, hampparia tms. Yöks!
 
Täälä kans tänään kävin ostaa hirveesti hedelmiä. Juotava jogurtti menee nyt ainoostaan aamulla. +teet. Tänään oon saanut syötyy muutaman riisipiirakan kylmiiltään. :) apterkista oli pahoinvointirannelkeet loppu. :/
 
Tekee mieli kokoajan mandariinia,banaania&hefelmämehuja. Koitan katsoa että on hedelmien sokerilla vaan. Gefilusta&gomorrgonia menee litra päivässä. RV.6+2
 
Ei tee mieli karkkia eikä suklaata:dance011
Eikä kyllä lämmintä ruokaakaan, viinirypäle juustosiivuun käärittynä paras iltapala:laughing002
 
Takaisin
Top