Ruoka-/juomahimot

Nyt on alkanut herkut etomaan, aiemmin teki koko ajan mieli. Cashew pähkinöitä vois syödä vaikka kuinka paljon :Heartred__:Heartred
 
Ensimmäisessä raskaudessa olisin joka päivä voinut elää suklaalla... sit se vähän niin ku jäi vaivaks raskauden jälkeenkin... Nyt tosin ei ole vielä ilmaantunut mitään muuta, kuin että tulee täyteen tosi helposti ja nopeasti. Ensimmäisessä raskaudessa ahmin mandariineja ja viinirypäleitä ja tomaattia alussa ja kerran oli pakko saada sinappikurkkusalaattia, mutta sit sekin jo ällötti :D
 
Mulla on ihan erilaiset mieliteot. Kaikki rasvainen ja proteiinipitoinen kelpaa. Esim. just hampparit, lihapihvit, ranskalaiset, mozzarellatikut ja muutkin friteeratut jutut. Suolaista mieluummin kuin makeaa. Eilen pakotin itseni syömään myös hedelmiä, koska onhan ne nyt terveellisempiä kun ranskikset, mutta ei mun niitä kyllä mieli tehnyt.
 
Mun ei tee oikein mieli mitään. Jatkuvasti sellanen pieni huono olo, et ei vaan oikein keksi mitä söis. Kaikki rasvainen kyllä ällöttää. Viimeks oli ihan sama juttu. Kalahyllyt kiersin kaukaa ja pähkinätkin ällötti. Lihaakaan ei pysty syömään..
 
Itselleni on tullut nyt ensimmäinen mieliteko pahoinvoinnin keskellä, vihreä omena kivennäisvesi :D en tiedä mistä tämä on, kun normaalisti siitä en erityisesti välitä enkä kauheasti kivennäisvettä edes juo.
 
Mua ei tee juuri nyt oikein mieli mitään. Ei ole pahoinvointia oikeastaan, mutta ei vain tee mieli syödä mitään. Hyväkään ruoka ei ole juuri nyt mikään nautinto.
 
Himot tulee ja menee. Äsken oli pakko ostaa kaupasta lihahyytelöä. Mukaan tarttui myös liekkisiipiä. Proteiinivaje? :D
 
Käytiin hampparilla, mutta ei todellakaan ollut hyvä idea, yöks!
 
Mulla on kans toi, ettei oikein mitään tee mieli. Ei johdu pahoinvoinnista, joka mulla lievää, ei vaan oo mitään mielitekoja. Muutenkin kyllä ollut vähän semmonen "tahdoton" olo, ei oikein jaksais ryhtyä mihinkään. Aikaansaamattomuus sanoisin.
 
Mulla vaihtelee ihan päivän mukaan mitä pystyy syömään, samoin oli viime raskaudessa. Eilen oli pakko saada tsatsikia! Mut oikeestaan mitään lihaa ei tee ollenkaan mieli. Makee uppoo kuten aina :wink
 
Mullaki tekee mieli tsatsikia! En vaan millään jaksas ruveta vääntämään. Saa nähä missä vaiheessa himo vie voiton saamattomuudesta...
 
Tsatsikia oli pakko tehä, ku täällä oli siitä puhe :D ostin vaan vahingossa kermaviilin niin ei tullu niin hyvää.

ja sit kaupassa tuoksu niin ihanalta ne vaniljarinkelit (jotka siis normaalisti ei tuoksu tai maistu miltään enkä ikinä ostais) et melkein oli pakko saada. Jätin kyllä hyllyyn, mut jos viel ens kerralla tuoksuu niin ihanilta niin ehkä pakko ostaa :D
 
Pakko se nyt vaan on uskoa että karkit ja suklaat ei käy...oon tehny saman virheen ja maistan muutaman, no menee syönnistä n.5-10min ja tulee ihan järkky oksettava olo!! Parina iltana ihan laatta lentäny ja nyt vasta tajuan että syy on irttari:blackeye: ja tää tulee vaan iltaisin...
 
Suolaista suolaista suolaista! Kuulemma merkki pojasta ? Makea maistuu tätä nykyä aivan liian makealta tämän sokerihiiren suussa, jopa light limuista on joutunut luopumaan.. punaista lihaa en ole syönyt pariin vuoteen...ennen tätä, vauva ilmeisesti on lihansyöjä ja himoitsee kebabbia:bored:
 
Tänään tuli just 8+0 :happy: sulla oli vähän vähemmän? Muistelin että oon nähny jonkun muun viestisi.

Nyt vasta vastainen, kunnolla niin etova olo kokoajan ettei oo tännekään jaksanut tulla, mutta Joo, tänään vasta 7+3 eli olet aika paljonkin edellä minua :shy: Mikä sun olos on ollut?:)

Ja tän hetkisistä mieliteoista, niin kaikki raikas, kuten omenat, mansikat, herneet ja melonit, sekä "neutraali" ruoka, kuten Makaronilaatikko, uppoo, ei tee mieli kokeilla esim. ravintoloissa mitään erikoisia annoksia eikä mitään vegaanista. Pizzaa oon lähinnä syöny, jos ulos on menty syömään:joyful: Muuttanut kyllä hurjasti ruokailutottumuksia tämä raskaanaolo, kun yleensä tykkään kokeilla kaikkea uutta ja vegaanisia juttuja enkä mitään tavallisia ruokia saati rasvaisia pizzoja:grin
 
suolainen ruoka himottaa. esim reissussa ranskiksia tuli vedeltyä :D muuten ei oo oikein kummempia mielitekoja, muuta kun että makeaa tekee mieli paljon vähemmän kuin normaalisti :)
 
Takaisin
Top