Ristiäiset/ nimiäiset

No hyvä olisi jos ei mitään tulisikaan! Oon vaan kuullut paljon niitä "huonoja kokemuksia" joten haluan ottaa varman päälle [;)] Ei sitten ainakaan oo mahdolliset kitinät siitä johtuvia [:)]
 
Meillä tuli rotasta järkyttävät huudot[:@]

Meillä oli nimiäiset 9.10 vihdoinkin ja kaikki meni hyvin. Juhlakalu oli todella väsy päällä koko pvän ja lähes nukkui koko ajan [:D]Voi johtua, että oli rokotuksen jälkeistä lämpöä vielä. Nimenhän olen aikaisemminkin jo sanonut eli neiti on Ada Sofia.
 
Meillä annettiin tytölle rota neljä päivää ennen ristiäisiä ja kans pelkäsin, että tulis jotain ongelmia siitä. Vaan ei vaikuttanut mitenkään. :)

Mutta tosiaan kaikki yksilöitä, ei voi tietää etukäteen.
 
Meillä oli 17.10 ristiäiset. Kotona pidettiin. Pappi oli mukava ja otti toivomukset hyvin huomioon kun pyysin että mahdollisimman lyhyt eikä mitään ylimääräisiä lukemisia tai virsiä.
Kahvin tarjoiluun olis kannattanu hommata joku ulkopuollinen, nyt meni mummien aika keittiössä kahvia kaataen [>:]
Tyttö sai nimekseen Wilma Susanna ?
Välillä vähän itkeskeli mutta tykkäs kovin kun sai vettä päähän [:D]
 
Meillä oli isännän työpaikalta lainassa semmonen hanalla varustettu isompi "kahvipönttö", ehkä 5 litraa sillä sai kahvii keitettyä..Vieraat otti itse kahvinsa, eikä kenenkään aika kulunu kaateluhommissa [:D]. Kätevää. Ja kahvi oli tosi hyvää, itse suhtauduin hieman epäillen koko laitteeseen [8|][:D]
 
Meillä oli lauantaina 23.10 ristiäiset ja poika sai nimekseen Sisu Matti Samuel [:)] Tosi hyvin meni kaikki, vieraita oli noin 30 ja poika ei kitissyt kertaakaan koko juhlan aikana [:D]
 
Tänään oli tytön nimiäiset. Nimeksi tuli Milla Karoliina Ronkainen. Anoppi ja kummitäti olivat järjestäneet todella hyvin ruoan ja leivonnaiset. Vieraita ei ollut liikaa. Järjestimme ne juhlat miehen vanhempien kotona. Unohdin kameran kotiin. Pitää odottaa jos veli laittaisi messengerissä tai sähköpostilla kuvia.
 
Julius Mandela sai vihdoin kasteensa isänpäivänä.. Alku näytti lupaavalta mutta sitten iski ahdistava kuumuus ja sitten tuli
kakat niin loppu menikin huutaessa... Mulla ei mitään muistikuvia kun yritin häntä hyssytellä.. Juhlat itsessään meni hyvin :D



 
Takaisin
Top