Ristiäiset/nimiäiset

Mies ja poika nukkuu... kerrankin... ja sain vihdoin kutsut väsättyä. Mun kavereiden ristiäisistä ollaan saatu kiitoskortit, miehen kavereiden ei. Ajattelin kyllä itse lähettää kiitoskortit kaikille poikaa muistaneille, kun posti tuonut jos jonkinmoista pakettia jo ennen juhliakin :)

Mites te jotka on viettäny nimiäisiä, niin onko lapsen kummitukset tuonu kummilahjaa kuitenkin?
Me saatiin neidin kummituksilta kummilahjat ja olin pikkasen yllättyny, kun mitään oottanu kuitenkaan.

Joku kirjoitti kakunkoristeesta, jossa oli vauva lumpeenlehdellä tms. Mistä sellaisia löytää? Olisiko antaa vinkkiä?:)

Mä ostin marsipaanikoristeen oululaisesta kakkukahvilasta, joka myy erikseen ihan pelkkiä koristeitakin :) oli vielä oikein montaa eri sorttia, joista valita.

Meille tuli toiselta kummalta lusikka ja toisen lahjaa ei huonoina isäntinä muisteta.. hups!

Tänään pitäisi sitten viimein juhlia neitosen ristiäisiä. Eilen illalla täytin kakun valmiiksi odottamaan koristelua ja taisin puoliunessa laittaa kostuketta reilusti.. :/ haittaakohan vieraira, jos kakku tarjoillaan juomalaseista pillin kanssa, ei olis aikaa alkaa tekemään uutta :O onneksi meille ei tule kuin mummot, papat ja kummit, ei tarvitse koko suvulle esitellä tämän emännän jauhopeukaloa :D ;)

Onnea kauniista nimestä Vivian Melissa Alexandra :) Me mietittiin kans tota Melissaa toiseks nimeks, mut päädyttiin sit kuitenki Melinaan.

Meillä oli lauantaina ristiäiset. Apuna hääräsivät molemmat tuoreet isoäidit ja mun sisko, niin sain itse keskittyä vauvan hoitoon ja vieraiden viihdyttämisen. Ruoka riitti ja sitä jäi ylikin, mikä sopii mulle :) poika nukkui suurimman osan kastetoimituksesta, älähti vaan vähän kun pappi hänen mielestään puhui turhan pitkään. Se vesijuttu oli vauvan mieleen, kun on sellainen vesipeto muutenkin :grin

Niin ja sitten se tärkein, eli nimeksi tuli Topias Oskari. Toinen nimi on perintöä mun isältä ja ensimmäinen muuten vaan kiva nimi.

Onnea Topias :) Mä hyvä et kerkesin edes näkemään Viviania ku vieraat halus pidellä sitä vuoron perään,mut ei haittaa :) juhlakalu nukku suurimmaks osaks,mutta tuijotteli silmät pyöreenä kun seistiin papin edessä :D

Takaisin