Ristiäiset/nimiäiset

Meillä oli virsinä Taivaan isä suojan antaa sekä Jumalan kämmenellä.

Lahjaksi pikkuneiti sai kummilusikan, valokuvakehyksen jossa on kaiverrettuna syntymätiedot ja nimi, pehmonallen, vaatteita ja rahaa. Mitään ei toivottu, kun kukaan ei kysellyt mitään toiveita.

Ja noista tarjoiluista. Meillä oli tarjolla kinkku-, kasvis- ja kalavoileipäkakkua, piirakoita, munavoita, pullapitko, pikkuleipiä, mokkapaloja ja täytekakku.
 
Meilläki tuli kaiken näköstä lahjaa esimerkiksi:  Kastesormus, soittorasia johon kaiverrutetaa nimi ja siihen tulee kuva, kummilahjaks sellanen teline johon tulee sisälle valokuvia(todella ihana!) ja siihen kaiverrutettii nimi, paino,pituus ja syntymäaika, sydänrasia johon kaiverrutettii nimi, muumi ateriasetti, muumi aterimet, rahaa, vaatteita, iso jätti pehmo nalle, puuhamatto(sellanen vähä monikäyttösempi, saa esimerkiks istumatueksi, soiva matto, vaippoja, koruja ym ym.. :)
meillä oli tarjolla lohi-riisi salaatti ja kinkkupastasalaatti
Mun äiti teki todella hienon kakun tässä kuva siitä:  kakku
lisäksi atrjolla oli pullaa,keksiä,karkkia,patonkia,mokkapaloja,kahvia,teetä,mehua,suolakeksejä 
tässä kuvaa tarjoilupöydästä : Ruokaa

Juhlat onnistui todella hyvin. Mä olin itse ihan hermona, jännitti kauheesti ja aika meni vauhdilla. outoa että se on nyt ohi.
Isomummi teki neidin juhlamekon joka aivan super ihana! Täsä kuva neiti mekko päällä: Ada

Koristeeks seinälle alitoin tän :D ettei kenenkää tarvitse kysellä enään nimeä uudestaa ;)Ada Emilia Adalet
 
Meidän ristiäiset tullaan pitämään mun äidin ja isän luona, eli mun lapsuudenkotona :) Aika perinteistä on tiedossa. Ruuat pitopalvelusta ettei tarvitse liikaa stressata, ja meille tulee pappi kastamaa, 1 sylikummi joka on mun veli ja 2 muuta ukummia eli hänen vaimo ja mun miehen sisko lisäksi :) Oon hirmu innoissani jo suunnitellut näitä, vaikka vielä on aikaa runsaasti. Etsiskelin linkkejä netistä www.huvitutti.net › Arki › Kastejuhla . Oli kätevä muistilista kastejuhlaan. Suosittelen :)http://www.kastevirret.fi/ Meillä lauletaan Jumalan kämmenellä mikä on mulle lapsuudesta tuttu ja rakas virsi. Muista en vielä tiiä, muutama muukin virsi varmasti. Sit mietin et tulee varmaan kiitoskortit netistä myös. Oon varautunut ottaa sen verran kuvia, että niistä riittää valinnanvaraa sitten kiitoskorttiin :) http://www.smartphoto.fi/tuotteet/kuvakortit Siinä mun mietelmiä meidän tulevista ristiäisistä.
 
Takaisin
Top