Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Suojaus on olemassa vain ant-Dtä vastaan, mutta vasta-aineita on muitakin.Itse olen O- ja vaikka mieskin miinus verinen niin sanoivat että vasta-aine testit tehdään silti, eikai siitä haittaakaan ole, mutta lapsen pitäisi olla miinus jos molemmat vanhemmat ovat!
Oletko saanut sen antiD pistoksen? Mulla ainakin oli heikosti positiivinen tuo rv36 verikoe ja sanoivat sen johtuvan juurikin siitä annetusta lääkkeestä.Vanha ketju, mutta onko täällä kokemusta rv36 vasta-aine näytteestä joka on ollutkin positiivinen? Mitä siitä on lopulta "seurannut". Viikot jo 37+2.
No just näin se vastasiki neuvolatäti. Kerkesin jo huolestua vaan iteOletko saanut sen antiD pistoksen? Mulla ainakin oli heikosti positiivinen tuo rv36 verikoe ja sanoivat sen johtuvan juurikin siitä annetusta lääkkeestä.
Mulla tuolla nukkuu 3vk vanha pikkuinen ihan tyytyväisenä, syntyi 37+6. Keltaisuutta tuli syntymän jälkeen, sanoivat mun negatiivisen tekijän altistavan enemmän kellastumiselle ja samoin se, että mun veriryhmä on O. Yhden yön oli sinivalopatjalla ja sen jälkeen vaan seurailtiin bilirubiineja.No just näin se vastasiki neuvolatäti. Kerkesin jo huolestua vaan ite![]()