Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toinen mikä pitäny heittää nyt suosiolla pois niin cokis ja battery. Varsinki yövuoroissa kulu ihan sikana batterya ja cokista et jakso sitten ajella työvuoron jälkeen kotiin (menee suuntaansa vähän vajaa tunti) niin vähän nyt mietityttää et miten pysyy hereillä ku lähtee kotia päin ajelemaan. Kahviakaan kun en juo (eikä sitäkään raskaana saa hirveesti juoda) niin oisko vinkkejä muuta ku nukkuminen? :D
Ihan tee? Teessä on teeiiniä joka myös piristää ja on ihan sallittu juoma. :)
Tuli vielä tuosta sushista mieleen, että onko siinä haitallista nimenomaan raaka kala ja ne noriarkit? Mietin, että voihan susheja ostaa/tehdä ilman niitä noriarkkeja ja raakaa kalaa... Esim. avokadonigirit tms.
Ei sillä, että tekis mieli sushia
Mä en oo vielä aloittanut mitään mamma vitamiiniä, en muista missä vaiheessa esikoisesta aloitin. Mulla on aina tullut ilman raskauttakin pahoinvointia/kuvotusta monivitsmiineista, niin ne ei taida olla mulle sopivia päivittäisessä käytössä, vaan pitää olla nyt taas tarkempi että syö varmasti monipuolisesti, että saa kaiken tarvittavan. Ruoasta vitamiinit imeytyy kuitenkin pillereitä ja synteettisiä paremmin, niin ainakaan näin kesällä ei oo itselle vielä välttämätöntä monivitamiinit.
Foolihappo lisän aloitin keväällä ja nyt kun tiesin että oon raskaana, niin aloitin B-complexin, ettei tulis pahoinvointia. Samat vitamiini lisät nyt alussa kun esikoisen aikanakin. D-vitamiiniä syön ympäri vuoden silloin kuin muistan ottaa. Ennen söin menkkojen aikaan rauta+c ja nyt mietin että pitäiskö sitä syödä vieläkin, mutta tsekkautan hb.n neuvolassaniin tietää sitten. Calsiumia pitäis muistaa syödä kunen käytä maitotuotteita nyt ja magnesiumia löytyy suihkeena, mutta vielä ei oo muistanut käyttää säännöllisesti.