Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hassu kommentti neuvolasta. Voihan mikä tahansa ruoka jäädä raa'aksi sisältä jos ei kunnolla paista. Jos epäilyttää niin voihan sen savukalankin aukaista ja kattoa että on kypsää :)

Totta!Mutta tyhjiö-/suojakaasupakattua lämminsavulohta ei käsittääkseni saa syödä kylmänä. Kuumennettuna käy, niinkuin kylmäsavulohikin
Eviran sivulta:
"Listerian suhteen riskielintarvikkeina pidetään erityisesti sellaisenaan, kuumentamatta syötäväksi tarkoitettuja tuotteita, joilla on pitkä, useamman viikon säilyvyysaika. Tähän ryhmään kuuluvat esimerkiksi tyhjiö- ja suojakaasupakatut, kylmäsavustetut ja graavisuolatut kalatuotteet."
Nälkäisenä kaupungilla ajattelin, että se olisi terveellisempi vaihtoehto kuin hampurilainen, enkä ollenkaan tullut ajatelleeksi, että niillä on kylmää kanaa, joka vaan lämmitetään hätäisesti ja kasvistenkaan käsittelystä ei ole mitään tietoa.Mulla oikeestaan juuri tuo listeria on ainut mitä yritän parhaani mukaan vältellä (koska siinä tosiaan se yks haukku voi olla se mistä se tulee). Vaikka enpä ollut esim. tuota Subway asiaa tajunnut mitä tuossa joku kyseli. Mut sillä tuon porkkanan tänne laitoin, kun jos se on jopa koulussa rajoitettu niin epäilisin riskin tällä hetkellä oikeasti olevan hieman suurentunut. Onneksi olen itse allerginen :D
Keskenmenoa en listerioosin vuoksi halua, mutta jos taas esim. lapsi ADHD:n saa niin en kyllä jaksa uskoa että se on mun satunnaisesta lakun syömisestä aiheutunut :D Hulluksihan täs tulis jos kaikkea välttelis kun tuo listeriariskikin kyllä piilee lähes jokaisessa elintarvikkeessa. Tieto vaan lisää tuskaa :D