Raskausvaatteet

Taitaa olla hyvinkin yksilöllinen juttu. Mulle gyne sanoi että on niin pieni kohtu ettei uskoisi, että siellä on vauva ollutkaan. Tuo voi muuten olla totta, että venyy uudelleen nopeammin. Sitä odotellessa. Vähän jo toivoin, että saan pidettyä taas rakenneultraan asti piilossa.
 
Mää en tiiä mitä laittasin päälle ettei maha näkys! Ärsyttää, ku pittää kaikki paidat siltä kantilta miettiä. Eihän tuolla muuten ois väliä, mutta jos pysys ees joltaki salassa 12 viikkoa :shifty:. Sen jälkeen laitan päälle just sen mitä huvittaa!
 
Mulla nyt voi sanoo onneks jäi esikoisesta nuita raskauskiloja nii ei paljoo kukaan huomaa vaikka mahakasvais ja vaikka nyt turvoksissa.
 
Mulla on aina ollu litteä maha (paitsi raskauksissa,hah). Yritän siis miettiä miten peitellä jos nyt kolmannesta alkaakin kasvamaan aikaisin..Muuten saan piiloon mutta urheiluharrastuksessa vaikeaa.
 
Mulla kans ihan jäätävä turvotus. Iltaa kohden pahenee ja illalla näyttää jo ihan vauvamahalta. Saas nähdä loppuuko tää turvotus edes ennen, kun maha rupee oikeesti kasvaan. Jännään muutenkin kuinka pian vauvamaha tulee, kun on nyt toinen raskaus. 3+5 viikolla mummoni katteli mun mahaa vähän pitempään, kun oli syönnin jälkeen ihan pallo. Sillon en siis itsekään vielä tienny raskaudesta.
 
Täällä piti jo käydä ostamassa muutama väljempi paita kun olen niin turvoksissa aamusta iltaan :D
voi olla tosiaan haastavaa tuo peittely viikolle 12 saakka.
Olen vatsasta ollut hoikka aina ja kaikki vaatteet sen mukaisia tietysti:sad001
varsinkin töissä liikunta alalla vaatteet töissä turhankin ihonmyötäisiä, pienikin pömpötys näkyy..
 
Mulla ei mene enää mitkään takit kunnolla kiinni. Ongelma ei ole varsinaisesti maha, vaikka turvonnut sekin on, vaan rinnat. Tuntuu, että ne on nyt jo kasvaneet ainakin yhden kupin verran ja kaikki liivit puristaa enemmän tai vähemmän. Sais olla vähän lämpimämpi kesäsää, niin pärjäis ilman takkia paremmin.
 
Mä kaivoin edellisen raskauden aikaiset äitiysleggarit esiin, onneks nyt jo koska eivät kyllä tuu mahtumaan sit kun maha oikeesti alkaa kasvaa muunkin kuin turvotuksen takia.:joyful: Nyt siis 9 viikkoa täynnä...
 
Mä kans jo viikon verran käyttäny viime kerralta jääneitä äitiysleggareita ja capreja, ah niin ihanaa kun ei purista mistään ja hyvin pysyy päällä kun sen verran turvottaa! :cat: On kans hirvee sumpliminen et mitä yläosaa päälle et ei näkyis, ne jotka tietää ni sano viime vkl et hyvin pullottaa jo masu. Olin silleen et jepjep, vähän turvottaa ja just varsinki iltaa kohti.. huomenna 10+0. :Heartred
 
hameita oon käyttäny aika paljon, kun housut joutuu muuten aina avaamaan tilanteen salliessa :D hameet ja leggarit antaa aika paljon tilaa onneksi :) täytyy varmaan jossain vaiheessa katsoa äitiyshousuja...
 
Suosikkikauppoja? Onko H&M:n mammavaatteet Ok?
Ei mahtunutkaan shortsit jalkaan lomamatkalla... otti jopa itsetunnon päälle (eka raskaus) vaikka tila hyvinkin luonnollinen :grin mä oon paksu!
 
Mun kaikki mammavaatteet on tainnu olla henkkamaukkaa. Aika paljon oon kyl käyttäny vaan isomman koon paitoja enkä varsinaisia raskausvaatteita.
 
Mulla viime raskaudessa oli h&m mamma farkut ja niin tässäkin. Omat topit meni koko raskauden ajan. Et ylävartaloon en mamma vateita ostanu.
 
Okei...täytyypä laittaa Henkkamaukkaan tilaus. Eipä niillä nyt kauhee hätä ole mut onpa sit kaapissa!
 
Hm mamma farkut on ollut aikaisemmin nyt meinasin ens viikolla hakee sellaiset muuten varmaa pärjää. Vanhoilla vaatteilla. Koskaan ei kyllä tiedä. Tilanteen mukaan hommaan
 
Täytyypä tehdä tilaus hennesiin! :) Oon jo katsellut mammatakkeja tulevaa talvea silmällä pitäen. Mulla ei varmasti mene omat takit päälle ison mahan kanssa. :D
 
Mä ostin just kahdet hm mammafarkut kirpparilta, niissä on sellainen matala vyötärökaistale ja ai että ne tuntuu hyvältä päällä! Sit perus cubuksen topit toimii mulla hyvin ja tulee tarpeeks pitkälle. Takki täytyy varmaan talveks hommata mutta sekin sit kirppikseltä :)
 
Mä käytin melkein pelkkiä mekkoja edellisessä raskaudessa ja niin ajattelin nytkin. Täytyy paksuja mammasukkahousuja vain löytää kylmien päivien varalle.
 
Pakko varmaan käydä ostamassa jotkut äitiyshousut ja leggarit kun töihin palaa. Joustavat verkkarit ja vastaavat ollu kovassa käytössä nyt lomalla :laughing002
 
Mä oon suosinut kanssa h&m:ää, just tällä viikolla tilasin mammaleggaria ja pari isompaa paitaa. Trikoiset maksihameet on kanssa tosi pop. Oli pakko tilata myös Bravadon Body Silk Seamless -imetysliivit tällä viikolla, kun on sen verran kasvanut jo nuo tissit, että normirintsikat tuntuu ihan hirveiltä. Toivottavasti ne ny olis hyvät, ainakin kovasti kehuttu.
 
Takaisin
Top