Mä ostin Name it:stä toppatakin. Hintaa oli 65 euroa ja sain kanta-asiakkaana 20 prossan alennuksen siihen. Katsoin netistä noita H&M:n talvitakkeja, mutta olivat kalliimpia kuin tuo, mitä vähän ihmettelin, kun ajattelin että siellä olisi halvemmalla. Myös ne kevyttoppahousut hankin aiemmin, mutta vielä en ole käyttänyt. Nyt vaan toivon, että takki mahtuu päälle sinne helmikuulle asti. Jos ei mahdu, niin pyydän varmaan siskoa ompelemaan sellaisen jatkeen vetoketjun kohdalle. Pitänee kysyä ehtiikö tekemään. Jos ei ehdi, niin pitänee itse yrittää näpertää. En vaan oo niin hyvä tekemään kuin sisko. Tietty avomiehen äiti osais varmaan myös ja asuu lähempänäkin. Tiiä siitäkään onko aikaa tähän.
Äitiysfarkkuja oon ostanut yhdet, ja tuntuu tosiaan, että saa jatkuvasti olla kiskomassa ylöspäin. Tosin kaikkien legginsien kans sama ongelma. Ihmettelen vähän kun mun äitiysfarkuissa on tosi kapeat lahkeet. Jos tulee paljon turvotusta, niin eihän nuo mahdu, eikä taida muutenkaan olla hyvä asia, että housut puristaa jaloista.
Imetyspaitoja mulla on kaksi, ja oli aika hintavia, mutta niitähän tulee käytettyä sitten imettäessä. Kirpparilta löysin pari pitkää paitaa, joista en oikein tiedä onko ne raskaus- vai imetysaikaan tarkoitettu. Toinen on vähän pienehkö jo nyt vaikka koko on L. Pesulappu on kadonnut, oisko aiempi käyttäjä pessyt liian kuumassa, itse olen laittanut 30 asteeseen. Pitkät topit on käteviä aluspaidaksi, ja niitä mulla oli joitakin jo ennestään. Ostin alesta pari lisää.