Mitä oon googlaamalla tietoa löytänyt, niin oireiden aaltoilu on kai useimmiten ihan normaalia näin alussa. Ja tosiaan kroppa sopeutuu hormonitasojen muutoksiin, toisilla nopeammin ja toisilla hitaammin. Oon koittanut ottaa ihan rauhallisesti ja olla panikoimatta kun kuitenkin jotain uusiakin oireita on tullut (eilen iski huimauskohtaus auton ratissa, hieman säikäytti - mahtoi viereisten autojen kuskit ihmetellä kun puistelin vimmatusti päätäni ja läiskin itteäni poskille liikennevaloissa seistessä!)
Kovat vatsakrampit ja verenvuoto kun pysyy poissa niin pitää koittaa olla stressaamatta. Mitään kun ei kuitenkaan voi itse tehdä, suuntaan tai toiseen, vielä tässä vaiheessa.
Voiko verenpaineen lasku muuten liittyä alkuraskauteen? Mulla oli viime viikolla 104 / 49 kun kotimittarilla mitattiin. Yleensä on ollut noin 115 / 60 - 120 / 70.
Kovat vatsakrampit ja verenvuoto kun pysyy poissa niin pitää koittaa olla stressaamatta. Mitään kun ei kuitenkaan voi itse tehdä, suuntaan tai toiseen, vielä tässä vaiheessa.
Voiko verenpaineen lasku muuten liittyä alkuraskauteen? Mulla oli viime viikolla 104 / 49 kun kotimittarilla mitattiin. Yleensä on ollut noin 115 / 60 - 120 / 70.
Sainpahan luvan syödä tänään salmiakkia
Kohta joku testaa sen oikeilla menetelmillä...