Eilen kahvipöydässä anoppi ja appiukko katsoi hiukan pitkään kun kysyin aika tarkkaan oliko porkkanakakun päällä tuorejuustoa, mitä tuorejuustoa, ai että Violaa, no se on suomalainen ja varmastikin pastöroitu. Eipä siihen maailman aikaan ollut rajoitteita kun he lapsia saivat ja itseäkin hiukan nolotti oma tarkkuus. Mutta kotona sitten netistä tarkistin ja pastöroitua oli, huh :)
Oireista muuten: pahoinvointi alkaa olla väistymään päin (viikkoja 22+1) ja en ole oksentanut 5 aamuun peräkkäin. Pienet sille!!
Oon niin iloinen asiasta kun oon oksentanut toosi paljon ja alussa hulluna töissä vaikka oon ollut kaikkea muuta kuin työkuntoinen. Ei liitoskipuja, vielä. Ajoittain huono olo ja migreeniä pukkaa helposti, mutta ihmekös se sillä 96 hemoglobiinilla.
Oireista muuten: pahoinvointi alkaa olla väistymään päin (viikkoja 22+1) ja en ole oksentanut 5 aamuun peräkkäin. Pienet sille!!
Oon niin iloinen asiasta kun oon oksentanut toosi paljon ja alussa hulluna töissä vaikka oon ollut kaikkea muuta kuin työkuntoinen. Ei liitoskipuja, vielä. Ajoittain huono olo ja migreeniä pukkaa helposti, mutta ihmekös se sillä 96 hemoglobiinilla.
. Mutta siinä vähän kaivelemaani juustoinfoa, terkuin juustojen ystävä 
(yleensä se menee toisin päin :D)
!!!!