Hymiöistä muuten: Mulla jotku hymiöt ei toimi tuosta ylävalikosta valittunakaan. Jos siis hymiötä klikkaa niin se ei ilmesty tekstiin. Mut jos hymiötä "pitää pohjassa" ja liu'uttaa sen tähän tekstiin niin toimii mulla :).
Onko ketään muuten supistellu? Näin aikaisn (16.viikko)? Ku en oo ihan varma että onkohan supistuksia vai mitä mutta parina iltana, nukkumaan mennessä huomannu että maha menny ihan kovaksi, siis niinku kramppi. Kestäny muutamia sekunteja. Ei ollenkaa oo käyny kipeetä mutta kuietnki silleen että on "tuntenu kohdun rajat" tai sen kramppaavan alueen. Pitäsköhän huolestua.. Taidan soittaa huomenna neuvolaan
Onko ketään muuten supistellu? Näin aikaisn (16.viikko)? Ku en oo ihan varma että onkohan supistuksia vai mitä mutta parina iltana, nukkumaan mennessä huomannu että maha menny ihan kovaksi, siis niinku kramppi. Kestäny muutamia sekunteja. Ei ollenkaa oo käyny kipeetä mutta kuietnki silleen että on "tuntenu kohdun rajat" tai sen kramppaavan alueen. Pitäsköhän huolestua.. Taidan soittaa huomenna neuvolaan

Paino on kyllä noussut muutenkin, mutta kyllä tuon pöhötyksen silti erottaa. Kiukku ja erittäin lyhyt pinna myös tuttuja tällä hetkellä.
Ovat vahvasti perinnöllisiä ja tottahan meidän äidillä oli niitä minun raskauden aikana... Ainakaan vielä ei ole tullut mitään sinne mutta niitä odotellessa.