Florette
Jostain jotain jo tietävä
Mullakin on maha ollu jo erilainen vaikka vasta 6+1 nyt. Esim. arka kosketukselle jos vaikka lapsi painaa siihen. Samoin joissakin asennoissa se tuntuu ikäänku isommalta jo ettei pysty ihan kaikilla tavoilla olemaan. Ja turvottaa kyllä mutta mulla nyt on maha näyttäny välillä varmaan samalta ku on kolme lasta tullu pienillä ikäeroilla ja alle 2v edellisestä synnytyksestä niin en tiiä onko se todellisuudessa vielä isomman näkönen vai tavallinen 
Muuten on närästystä, ruokahimoja ja -aversioita jne, pienemmät annoskoot tarvii yms perusjuttuja
Edit. Niin ja siis toi on jännä toi juttu että tekee mieli raskaana syödä samoja juttuja kun vaikka lapsena. Oon kuullu tosta monelta! Ja itellä aiemmissa raskauksissa perus ruokahimoja ollu pussinuudelit ja perunamuussi ainaki.
En siis yleensä muuten syö pussinuudeleita.
Muuten on närästystä, ruokahimoja ja -aversioita jne, pienemmät annoskoot tarvii yms perusjuttuja
Edit. Niin ja siis toi on jännä toi juttu että tekee mieli raskaana syödä samoja juttuja kun vaikka lapsena. Oon kuullu tosta monelta! Ja itellä aiemmissa raskauksissa perus ruokahimoja ollu pussinuudelit ja perunamuussi ainaki.
Muokattu viimeksi: