Tässä loppu 11+, edellisissä 12-16.Millo teillä on loppunu tässä tai edellisessä raskaudessa pahoinvointi/etova olo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tässä loppu 11+, edellisissä 12-16.Millo teillä on loppunu tässä tai edellisessä raskaudessa pahoinvointi/etova olo?
Huomaan tämän vaikuttavan oloon eli jos vatsa ei ole toiminut on huonompi olo. Ja kun vatsan saa toimimaan niin olo helpottuuOnko teillä pahoinvoinnista kärsivät toiminut vatsa? Mulla on huonoin olo sillon kun on menny liian tukkoon suoli. Sillon on myös närästävä olo.
Mulla myös, toki tasaisesti koko kasvoilla. Ja näpyt tuli heti, kun raskaustesti näytti positiivista. Muistelen myös että tyttöjen raskauksista iho on aina ollut näppyinen, pojasta ei niinkään. Jännää nähdä pitääkö tämä teoria tällä kertaa paikkansa.Mulla on nyt 12+ alkanut tulla hirveästi hormonifinnejä suun ympärille. Normaalisti en kärsi sellasista.. esikoisen tyttöraskaudessa taisi pienimuotoisesti olla, mutta kuopuksen poikaraskaudesta en muista kärsineeni. Jännittävää
Mulla myös iho hyvässä kunnossa, normaalisti tulee kuukautisten aikaan yksittäisiä isoja ”hormonifinnejä”, nyt ei mitään. Ainoastaan rinrakehälle tullut pientä näppyä, ei kylläkään finnejä. Mä alan niin olla varma, että poika tulossa kun ei ole pahoinvointia ja vointi muutenkin hyvä . Eikös ole se joku sanonta, että tyttö vie äitinsä kauneuden ja sen vuoksi tyttöraskauksissa hiukset lähtee, iho on näppyjä täynnä ja on pahoinvointia yms. En tiedä miten tutkittua tuo tieto sitten loppujen lopuksi on .Mulla taas tuntuu että iho olis vähän parantunut. Voi siis liittyä ihan hoitoonkin. Kun siis edellisen raskauden jälkeen mulle puhkesi ihottuma, johon saattoi myös hormonien lisäksi vaikuttaa sopimaton ihonhoitotuote. Mutta vähän sormet ristissä toivon että iho taas tykkäisi raskaudesta niin kuin viimeksikin.
No viimeks oli kyllä pahoinvointia, mutta iho hehkui ja tukka oli upeimmillaan ja tyttöhän se sieltä tuli. Tukka kyllä sitten lähti raskauden jälkeen että en tiedä. Jännä jos tulisikin poika tässä raskaudessa kun ei ole pahoinvointiaMulla myös iho hyvässä kunnossa, normaalisti tulee kuukautisten aikaan yksittäisiä isoja ”hormonifinnejä”, nyt ei mitään. Ainoastaan rinrakehälle tullut pientä näppyä, ei kylläkään finnejä. Mä alan niin olla varma, että poika tulossa kun ei ole pahoinvointia ja vointi muutenkin hyvä . Eikös ole se joku sanonta, että tyttö vie äitinsä kauneuden ja sen vuoksi tyttöraskauksissa hiukset lähtee, iho on näppyjä täynnä ja on pahoinvointia yms. En tiedä miten tutkittua tuo tieto sitten loppujen lopuksi on .
Mulla ei oo tällä hetkellä juuri mitään oireita! Nyt menossa 13+1. Ehkä 11+0 kohdalla suunnilleen mun muutenkin aika lievä pahoinvointi alkoi väistyä ja ummetus/turvotus helpotti jo aiemmin. Kohdun menkkaimaisia kasvukipuja tuntuu joskus, mutta tilalle on tullut vähän sellaisia tuikkivia kipuja siinä kohdun umpäristössä. Lääkärikäynnillä sanoi, että nämä ovat varmasti ihan normaaleja ja liittyvät kohdun kasvuun, kun kaikki sisuskalut hakee uutta paikkaa doppleri on ihan kiva kyllä, pystyy tarkistamaan, että edelleen ollaan raskaanaMielenkiinnosta kyselen, että onko teillä 10+ ja pidemmällä olevilla oireet jo helpottaneet tao lievittyneet, ja jos on niin missä kohtaa? Tunnetteko vielä kasvukipuja ja onko esim alkuraskauden turvotusta tai tissien pinkeyttä enää niin reilusti kuin aluksi?
Mulla turvotus ummetus helpottanut huomattavasti. Myös se pahin lamaava väsymys on hieman helpottanut. Tissit on painaessa arat ja suurentuneet, mutta ei niin pinkeät kuin aluksi. Myös pissaralli on hieman rauhoittunut ja oletan senkin johtuvan tuon turvotuksen helpottamisesta . Kohdun kasvukipuja tulee edelleen silloin tällöin, mutta ei välttämättä joka päivä. Nt ultraan olis vielä kaks viikkoa . Juuri viikko sitten olin ultrassa ja kaikki hyvin, ha nyt taas jo murehdin.
Juuri näin on minullakin mennyt, oireet helpotti 10+ viikolla ja panikoin sitten kaks viikkoa odotellen nt-ultraa ja tänään vihdoin se oli ja kaikki oli hyvinMielenkiinnosta kyselen, että onko teillä 10+ ja pidemmällä olevilla oireet jo helpottaneet tao lievittyneet, ja jos on niin missä kohtaa? Tunnetteko vielä kasvukipuja ja onko esim alkuraskauden turvotusta tai tissien pinkeyttä enää niin reilusti kuin aluksi?
Mulla turvotus ummetus helpottanut huomattavasti. Myös se pahin lamaava väsymys on hieman helpottanut. Tissit on painaessa arat ja suurentuneet, mutta ei niin pinkeät kuin aluksi. Myös pissaralli on hieman rauhoittunut ja oletan senkin johtuvan tuon turvotuksen helpottamisesta . Kohdun kasvukipuja tulee edelleen silloin tällöin, mutta ei välttämättä joka päivä. Nt ultraan olis vielä kaks viikkoa . Juuri viikko sitten olin ultrassa ja kaikki hyvin, ha nyt taas jo murehdin.
Mulla ei juurikaan oireita, paitsi jos on syömättä liian kauan, niin tulee heikko/kuvottava olo. Menkkakipuja ollut tänään. Turvotus on edelleen samanlaista. Tisseissä ei muuta, kuin että ne ei mahdu minneen.Mielenkiinnosta kyselen, että onko teillä 10+ ja pidemmällä olevilla oireet jo helpottaneet tao lievittyneet, ja jos on niin missä kohtaa? Tunnetteko vielä kasvukipuja ja onko esim alkuraskauden turvotusta tai tissien pinkeyttä enää niin reilusti kuin aluksi?