Raskausoireet

Tänään tuli ekaa kertaa yhtäkkiä semmonen tosi etova olo, ei kuitenkaan onneks kestänyt kovin kauaa 🤢 Ja oikeesti pillahdin itkuun, kun mies kertoi katsoneensa Temptation Islandin ekat jaksot ilman mua..! 🤣🤣 Ja sen jälkeen nauroin ihan hysteerisesti sille, että oikeesti vollotin tommosesta asiasta, kunnes tuli taas itku. Olin varmaan niinku joku mielipuolinen 😂
 
Just tuo kun ei ole mitään oireita (=pahoinvointia) niin on tosi vaikea uskoa, että olisi raskaana ja onko kaikki toivo menetetty 😅 jospa se olo tästä muuttuisi 😂
Mulla juuri sama olo, että olenko oikeasti raskaana edes... Siksi jopa hullua, että niitä oireita kaipaa 🤦
 
Mulla välillä koviakin vihlaisuja alavatsalla, eniten sellaista lievää menkkajomoa. Muutamasti tullut ohimenevä kuvotuksen tunne, yhtenä aamuna järkyttävä päänsärky. Nyt pari päivää sitten nännit kipeytyi.
Oltiin juuri aloittamassa hoitoja joten hyvin meni, ehdin ensikäynnillä käymään ja sit tärppäski 😅 nyt kaiketi 4+3 ja toivotaan että pikkuinen pysyy mukana, takana yksi keskenmeno pari vuotta sitten ja esikoinen 6 vuotta ❤️
 
Mullakin etominen oli hetken poissa ja muutkin oireet vaihtui.. mutta nyt se iltaa kohti hiippailee esiin ja tuli helpottunut olo. 😄 Muuten kyllä aika mukava olo, päänsärkyä vähän.
 
Täällä ruvetaan herkistymään kaikesta, koko ajan tippa linssissä. Pitää ruveta välttelee taas kaikkia koskettavia juttuja kun sitten itken ikuisuuden

Täällä sama homma, itku on kyllä herkässä 😅 ja muutenkin melkoiset tunnemyrskyä välillä, kunnon hormonihöyryt päällä niinku ois pms oireet päällä 🙈
 
Onko jollain ollut jomottelua alaselässä? Mulla alkoi eilen ja heti iski pelko keskenmenosta 😖 jomotus oli koko tämän päivän taas poissa ja alkoi nyt illalla taas .. voikohan olla normaalia?
 
Onko jollain ollut jomottelua alaselässä? Mulla alkoi eilen ja heti iski pelko keskenmenosta 😖 jomotus oli koko tämän päivän taas poissa ja alkoi nyt illalla taas .. voikohan olla normaalia?
Tuollaiset tuntemukset voi olla ihan normaalia, kehossa tapahtuu muutoksia jo ihan raskauden ensimetreillä 😊
 
Nyt ei kyllä oikeen mikään tarjolla oleva ruoka maistuis 😵 pitkin hampain popsin välipaloja mitä ennen himoitsin. Mut jos on kaks tuntia taukoa syömisestä ni alkaa etoo ja tulee ikävä olo, eli pakko jotain pistellä poskeen!

Muuten ollu viime aikoina ehkä aika lieväoireista. Rinnat on puristellessa herkät, mut ei samalla lailla ku jossai vaiheessa aiemmin. Tota etomista on, mut toisaalta ei niin voimakasta että olis ylös tulossa. Aika vähän on ollu enää mitää kipuja alavatsalla, välillä jotain pientä.
 
  • Sympatiaa
Reaktiot: Sen
Onko muilla ollut turvotusta oireena? Musta tuntuu, että nyt muutaman päivän aikana oon ollu ihan jäätävän paisuksissa 😅
 
Mie oon yks ilmapallo. Piereskelen kun aika mies, röyhtäilen ja happoja nousee suuhun. Ylävatsa on ihan sika kipee yleensä iltaisin ja joudun särkylääkettä siihen syömään. Oon myös cuplatonia kokeillut, kun sitä kaapista löytyi. Inhottavia oire tällä hetkellä tää kaasun määrä, turvotus ja päivittäinen vatsa kipu, mikä aiheuttaa myös etovaa oloa ja ruokahaluttomuutta. Nännien herkkyys on vähän lieventynyt. Tissit on turvoksissa.
 
On täälläkin turvotusta, niin että ihan mieskin siitä huomautti mikä on tosi harvinaista 😂

Muuten nyt pariin päivään ei oo juuri ollut oireita, se välillä tosi ikävä pahoinvointiin väistyi. Oon yhtä aikaa helpottunut ja peloissani, pitäisköhän tehdä vielä toinen raskaustesti varmuuden vuoksi... 🙈
 
Enpä ajatellut röyhtäilyn olevan raskausoire mut näköjään sekin voi olla! 😅 Oon ihmetellyt miks röyhtäyttää normaalia enemmän, dpo9 alkaen ollut. Muuten aika lieväoireista vielä (vasta dpo12) mutta niin oli esikoisestakin (ja km:oissa myös). Muuten on paineen tunne alavatsalla, etenkin illalla huomaa, nännit arat ja tooosi märkää alhaalla 😆 Aika samat oireet ku esikoisesta.
 
Mulla röyhtäilyt alkoi samaan aikaan kuin etova olo, inhottava kun tuntuu että röyhtäisyn mukana nousee muutakin ylös🤢 ja tissit on kyllä olleet toista viikkoa tosi turvonneet ja arat!
 
Takaisin
Top