Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla varmaan neljäs tyttö tulossa kun ihan samanlaiset oireetTää on kyllä hämmästyttävää ja tavallaan kiehtovaakin, miten erilaista voi olla - siis kun toisilla niin voimakkaita oireita ja mulla ei ainakaan vielä juuri mitään. Eka raskauskin meni aika vähin oirein. Voihan se siis olla, että vasta edessä. Vähän jo käy mielessä, onko toinen poika tulossa, kun näin helppoa
Just tuo kun ei ole mitään oireita (=pahoinvointia) niin on tosi vaikea uskoa, että olisi raskaana ja onko kaikki toivo menetetty jospa se olo tästä muuttuisiOon lukenu et jotkut kokee olonsa huijareiks kun ei mitään oireita, tai tosi lieviä! Mut ei niitä kaikille tuu! Munkin mielestä on tosi kiehtovaa miten erilailla eri ihmiset oireilee ja eilen ku oli lievemmät oireet ni mietin et joku rennompi ihminen varmaan vaan aattelis että ihanaa kun saa hetken vähän helpotusta. Ku ite vaan mietti et apua, onko kaikki toivo nyt menetetty
Joo, mä oon molemmilla kerroilla tullut raskaaksi heti ekasta ja olin varma, ettei voi olla toista kertaa yhtä hyvä tuuri, etenkin, kun ikää on 37v.Toi syyllisyys nopeasta raskautumisesta on kyllä hämmentävää. Meillä on mieskin ihan hämillään, miten plussa tuli toisesta kierrosta. Mutta tosiaan onhan niitäkin, jotka vahingossa tulevat raskaaksi.
Moni on sanonut, että raskausoireet voi olla erilaisia eri raskauksien välillä samalla odottajalla, mutta myös saman raskauden aikana. Eli ilmeisesti ihan voi heitellä laidasta laitaan. Toivotaan, että kaikki on siellä pienellä hyvinEn ole vielä edes sisäistänyt koko raskautta (yllätys tämäkin), mutta koska oireet iskivät niin voimalla ja nyt katosivat, niin hämmentää. Voiko ne näin vaihdella vai olisko mennyt kesken?