Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla taasen hiukset pysyy puhtaampina :D ja nyt jo huomaa että karvotus kasvaa hitaanpaa :)
Mua on rupenut suoranaisesti jo ärsyttämään, kun tiedän että mulla on nälkä ja ruokaa tekee niin mieli syödä. Sitten kun sitä ruokaa syö, niin viiden suupalan jälkeen täys stoppi ja kuvotus :'(
Mulla on kyllä tästä sama olo.... Ja koko ajan tekee mieli syödä mutta asia erikseen että mitä tekee mieli; mulle ei kelpaa mikään :D
Mulla ollut ihan alussa oireina järkyttävää hikoilua, aivan tajutonta väsymystä, olisin helposti nukkunut kellon ympäri, eikä se silti olisi auttanut. Nyt hikoilut jääneet ja tilalle tulleet tissien arkuus, repäisevät vatsakivut juuri mm. Aivastaessa, kylkeä kääntäessä yms.. Ruumiinlämpö on noussut, ihan mittarista katsottuna.. Kuukautiset jääneet ajat sitten pois viimeksi olleet loppuivat 29.4 ja mulla yleensä tasan 28 tai 30pvä väli.. Lisäksi tullut pari kg painoa lisää ja kokoajan hirveä vessahätä.. Yöllä paleltaa, tarvitsee toisen peiton päälle.. Ainoa ihmetys, että yksi testi näyttänyt haamuplussaa, muut näyttävät negaa.. 4.7 ultra.. Toivottavasti kaikki on kunnossa ensimmäinen mennyt kesken -16 elokuussa.. Viikkoja nyt 7+4...
Mulla ainoa testi on Pregcheck, joka antoi tuon kyseisen haamun... Tein ne n. rv 6+2, mulla oli nukutusleikkaus tässä välissä ja pelottaa oikeasti, että jotain on käynyt..Oho! Siis missä vaiheessa testit on näyttänyt mitäkin?