Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gnome
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon ollut yllättävän energinen. Vielä ;) Mutta en ymmärrä miten tota pissaa riittää, vaikka en juo yhtään enempää! Inhoan yli kaiken käydä yöllä pissalla!

Mulla taasen hiukset pysyy puhtaampina :D ja nyt jo huomaa että karvotus kasvaa hitaanpaa :)

Mistäköhän tuo muuten johtunee että karvoitus hitaanpaa raskaanaollessa..? :rolleyes:huomasin eilen itekin saman, ennen sai lähes joka vklp sheivailla kainalot niin nyt tuntuu ettei tarttekaan:happy:

Minulla kyllä muuten oireet lähes tuhkana tuuöeen hävinneet, ei edes alamahasta nippaile niinkuin aiemmin päivittäin :wideyed: toivottavasti ei enteile mitään pahaa..

Kuinkas monella mulla kiristää jo housut kamalasti? Ja tuntuu, ettei toi pömpötys ole enää ihan pelkkää turvotusta. :woot: Miten isoksi sitä mahdetaan tällä kertaa kasvaa kun nyt on jo pallomaha? :laughing002

Lovehearts en tiiä kyllö yhtään mistä johtuu mutta kiva oire kyllä :D

Hirveä väsymys, töissä saa juosta oksentamassa 6-10 välillä noin 20 min välein, vähän raskasta.. :D
Nälkä ois mutta joka päivä vaihtelee mitä voi syödä ja mikä kuvottaa, ja huono olo saattaa kestää toisinaan koko päivän aaltoillen.:banghead:
Eilen syöty ja tykätty ruoka saattaa tänään olla ihan ehdoton ei..:sick006
Yritän vaan ajatella että siellä kasvetaan kovaa vauhtia kun on niin huono olla, sillä jaksaa :)
Menkkatuntemuksia tulee vähän joka päivä alavatsaan, turvotus toistaiseksi aika pientä vielä onneksi. Työhousut ehkä vähän puristaa.

Poksuli, mulla puristaa, etenkin illemmalla. Mutta eritavalla, kuin silloin, kun "muuten vaan" turvottaa. Tää turvotus tuntuu etenkin farkkujen vetoketjun alueella, tällä hetkelläkin istun (onneksi ihan kotosalla :D )vetska vapautettuna.

mulla tulee kohta itku,onkohan tuolla mitään,ketään. Väsyttää kovasti mutta se nyt voi olla vaikka sokereista tai jospa mulla onkin kilppareiden kanssa ongelmia....pitäiskö noiden tissien jo olla kipeet/turvonneet tai jotain...keskenmenneessä ne oli arat ja turposivat

Täällä eka oire jopa ennen plussaa oli närästys! Tissit kipeyty jo oviksessa ja sillä tiellä ollaan edelleen! Nyt 5+4 vatsakipuja ja turvotusta, väsymystä, närästystä, vuorotellen nälkää ja öklötystä sekä pissalla saa ravata! Vatsakivut välillä herättelee öisinki mutta kun ei vuoda niin yritän olla levollisin mielin.

Ei mulla ainakaan oo mitään tuntemuksia tisseissä, eikä niissä turvotustakaan... alamahaa turvottaa ja nipistelee välillä

5anna, ei kannata vertailla oireita mihinkään aiempiin juttuihin eikä varsinkaan muiden oireisiin. Nää on niin yksilö- ja raskauskohtaisia juttuja! Toisilla saattaa mennä tismalleen samaa kaavaa neljä raskautta, toisilla taas yks raskaus aiheuttaa kaikki mahdolliset oireet ja vaivat ja toisella kertaa ainoo oire on se lapsi lopulta sylissä! Koitahan nyt vaan luottaa kehoosi :)

Mua on rupenut suoranaisesti jo ärsyttämään, kun tiedän että mulla on nälkä ja ruokaa tekee niin mieli syödä. Sitten kun sitä ruokaa syö, niin viiden suupalan jälkeen täys stoppi ja kuvotus :'(

Mulla on kyllä tästä sama olo.... Ja koko ajan tekee mieli syödä mutta asia erikseen että mitä tekee mieli; mulle ei kelpaa mikään :D

Nyt on ollu parina päivänä oikein jo pala kurkussa hetkittäin... tuntuu et sillon ku on töissä ja touhuilee niin olo pysyy ihan jees. Kotio tullessa väsyttää niin et unillehan siinä tulee mentyä ja sit on ihan kauhee olo. Uuh. :confused:

Mulla on kyllä tästä sama olo.... Ja koko ajan tekee mieli syödä mutta asia erikseen että mitä tekee mieli; mulle ei kelpaa mikään :D

Kuulostaa ihan multa. :D Ainoo mikä on varma hitti on Subwayn patongit vegepihvillä, sitä vois syödä vaikka joka päivä... Ja mansikat.

Nyt alkaa uupumus olla jo aika sietämätöntä. Voin nukkua 11 tuntia sikeesti ja silti energiaa riittää just ja just työpäivään. Onneks huomenna alkaa loma!

Ihanaa ku voi huoletta ottaa päikkärit pikkumiehen kans kunsitä alkaa nukuttaa. [emoji16] onneks isommat osaa leikkiä tai katsoa videoita sen aikaa. :)

Mulla ollut ihan alussa oireina järkyttävää hikoilua, aivan tajutonta väsymystä, olisin helposti nukkunut kellon ympäri, eikä se silti olisi auttanut. Nyt hikoilut jääneet ja tilalle tulleet tissien arkuus, repäisevät vatsakivut juuri mm. Aivastaessa, kylkeä kääntäessä yms.. Ruumiinlämpö on noussut, ihan mittarista katsottuna.. Kuukautiset jääneet ajat sitten pois viimeksi olleet loppuivat 29.4 ja mulla yleensä tasan 28 tai 30pvä väli.. Lisäksi tullut pari kg painoa lisää ja kokoajan hirveä vessahätä.. Yöllä paleltaa, tarvitsee toisen peiton päälle.. Ainoa ihmetys, että yksi testi näyttänyt haamuplussaa, muut näyttävät negaa.. 4.7 ultra.. Toivottavasti kaikki on kunnossa :( ensimmäinen mennyt kesken -16 elokuussa.. Viikkoja nyt 7+4...

Mulla ollut ihan alussa oireina järkyttävää hikoilua, aivan tajutonta väsymystä, olisin helposti nukkunut kellon ympäri, eikä se silti olisi auttanut. Nyt hikoilut jääneet ja tilalle tulleet tissien arkuus, repäisevät vatsakivut juuri mm. Aivastaessa, kylkeä kääntäessä yms.. Ruumiinlämpö on noussut, ihan mittarista katsottuna.. Kuukautiset jääneet ajat sitten pois viimeksi olleet loppuivat 29.4 ja mulla yleensä tasan 28 tai 30pvä väli.. Lisäksi tullut pari kg painoa lisää ja kokoajan hirveä vessahätä.. Yöllä paleltaa, tarvitsee toisen peiton päälle.. Ainoa ihmetys, että yksi testi näyttänyt haamuplussaa, muut näyttävät negaa.. 4.7 ultra.. Toivottavasti kaikki on kunnossa :( ensimmäinen mennyt kesken -16 elokuussa.. Viikkoja nyt 7+4...

Oho! Siis missä vaiheessa testit on näyttänyt mitäkin?

Täällä lähinnä hieman outoa oloa tällä hetkellä. Odotan jo kauhulla sitä oksentamista, jos on samaa luokkaa kuin esikoisesta. Oksensin 24/7 viikolle 22 saakka ja sitten vielä lähes päivittäin.

Mulla kipeyty rinnat jo heti hedelmöittymisen jälkeen ja sen jälkeen ovat jatkaneet kipeytymistään ja paisumistaan :D

Plussauksen aikaan (3+3 - 4+0) oli pahoinvointia ja mikään ruoka ei tuntunut maistuvan. Elin ne muutamat päivät lähinnä nektariineilla :D Ja se uskomaton väsymys! Nyt on eilisestä alkaen (4+3) ollut todella oireeton ja energinen olo. Kunhan muistaa syödä paljon ja koko ajan :D

Takaisin