Aiemminkin tässä viikkojen aikana ollut ja tänä aamuna ilmaantunut ja tälläkin hetkellä vaivaa vasemman rinnan kipu. Siis tuntuu ihan kuin sydämeen koskisi, pistäisi tai puristaisi. Mutta en osaa sanoa, voiko se johtua raskaudesta? Olen käynyt aiemminkin sydänfilmissä nopean ja nopeasti nousevan sykkeen vuoksi, usein se myös heittelee. Mitään ei ole näkynyt. Tosin viimeksi kun kävin tässä alkuvuodesta, niin hoitaja sanoi tuloksia kysellessä "en saa sitä tiedostoa auki, sanoiko sulle kukaan mitään silloin kun olit siinä? Jos ei sanonut, niin oon aika sata varma ettei siinä varmaan mitään ollut" Noh, ei sanottu muuta kuin, että tulokset saa ensi viikolla. Ehkä tämä on vain jotain lihasperäistä eikä ole aihetta huoleen. Nyt on vain tämän lisäksi yläselkä kipeä tuosta lapojen kohdalta, väsyttää ja nännit on todella kipeät. Ja kokoajan tekee mieli syödä, varsinkin hiilaria. Jotain makeaa sokeripitoista, leipää yms. 

Vähäkin apu olisi parempi kuin ei mitään 
Nyt melkein hypin tasajalkaa, vaikka edelleenkin kuvottaa, mutta kun tämä on siedettävää. Jos pääsisi palaamaan takaisin omaan melko terveelliseen ruokavaliooni ja kohta jumppiin ja lenkille.
Menee vähän näiltä osin syömiset uusiks jos vielä pitkään maut näin vääristyy. Mielenkiinnolla odotan vieläkö muut ruoat rupee maistumaan oudolle..
Niin ja ei tuo ruoka vieläkään tahdo maistua.. Kakkua minä kovasti odotan, kun tänään vietetään esikoisen synttäreitä, niin on mansikkakakkua tarjolla 
Ollaan menossa juhannuksena mökille ja pakko varmaan paljastaa siellä parille läheiselle, ihmettelevät muuten öistä ulkohuussissa ramppaamista ja jatkuvaa syömistäni.
Tai toki toivon että oireet katoaisivat siihen mennessä, mutta vähän epäilyttää.