Mulle on alkanut maistua aamiainen! En oo ikinä (tai no, vauvana kyllä..) ollut yhtään aamupalaihminen mutta nyt menee leipää, jogurttia, kahvia, mehua ja hedelmiä. Ihan mahtavaa! Muutenkin ruokahalu on palannut vaikka välillä onkin vaikeeta keksiä mitä sitä oikein söis.
Harjotussuppareita on ollut jostain rv 14 asti päivittäin, mutta en oo huomannut että niihin vaikuttais mun tekemiset mitenkään. Tuolla reissussa ajattelin ensin että johtui päivittäisistä tanssitunneista, mut ihan yhtälailla niitä tuli myös sit kun tunnit loppui ja vaan lomailin enkä pistänyt tikkua ristiin.
Välillä vähän selkää, jalkoja ja lonkkia jomottelee, muttei mitään sietämätöntä kipua sentään. Tanssiessa huomaa että hengästyy aiempaa helpommin ja musiikki on pakko pitää tunneilla hiljaisempana koska muuten ei jaksa huutaa sen päälle.
Täällä kans tukkoisuutta mut ihan allergiasta johtuvaa. Olin jo unohtanut koko allergian kun ei mulle tuu ikinä Kuubassa mitään oireita, nyt sit heinät on pistäneet nenän ihan tukkoon ._. Aivastukset vihlasee monesti ikävästi vatsaa.