Raskausoireet

Keskustelun 'Laskettu aika lokakuussa 2015' aloitti M&S, 27 tammi 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Minkki Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Täällä myös lonkat kipeät..seisaallaan ja kävellessä. Makuullaan on ihmeen hyvä olla kaikin puolin. Seisaalleen kun nousee niin alkaa paine ja supistukset ja pönkääminen.
  2. lumileopardi Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Sama täällä, flunssaoireet, lähinnä nenän vuoto ja tukkoisuus ollut viikon. Ja täällä hu jo vko yli la....
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  3. alysha Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Eilen orastavasti ja tänään ihan kunnolla särkenyt päätä. :s Poika puskee kolmatta päivää häpyliitoksia levälleen, sais kyllä syntyä jo, koko raskaus pärjätty muuten ilman kummempia vaivoja. Terveisin 40+5 :D
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  4. Ameeba Addikti Lokakuunmammat 2015 Toukokuunmammat 2014 Huhtikuunmammat 2014

Voimia viime metreille alysha ja lumileopardi! Ja muille myös, mutta etenkin teille kun on jo yliajan ja kaikenmoista vaivaa niin toivoisi nyyttiä nopeammin syliin :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. kirpsu Peruskäyttäjä

Ja meikä on näköjään ihan pikkusen jo laskuissakin sekaisin..38+6!
  6. lumileopardi Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Eipä tässä ole vaihtoehtoja :D ajjjjettä mä tuuletan jos: lapsivesi lorahtaisi; alkaisi kivuliaat supistukset tai löytyisi joku limaklöntti pöntöstä! Kiitoooooooos!
    • Tykkää Tykkää x 4
    • Hauska Hauska x 2
  7. lumileopardi Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Kiitti tsempistä Ameeba! Alkaa tää maltti olla pian lopuillaan, mut ainakin satavarmasti alkaa olla enää reilu vko jäljellä! :D
    • Tykkää Tykkää x 2
  8. Ameeba Addikti Lokakuunmammat 2015 Toukokuunmammat 2014 Huhtikuunmammat 2014

Yliaikaiset vauvat on ainakin valmiimpia maailmaan ja yleensä virkumpia imemään jos pitää odottelusta etsiä ne myönteiset puolet.
    • Tykkää Tykkää x 6
  9. lumileopardi Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Jotain hyvää sitten :D haluaisi vaan typyn jo maailmaan, että ei meinaa maltti riittää. Hyvä ystäväni on paistellut kolme muksua kaikki 42+ ja käynnistetty että katsellaan miten täällä mennään :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Minkki Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Kamala nälkä koko ajan! Onko muillakin? :D
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
  11. alysha Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Lumileopardi aika hyvin tiivisti fiilikset! :D Kiitos tsempeistä!

Täällä nälkä ainakin hiipunut, kun on niin ahtaat paikat jo. Pakko yrittää mutustaa jotain silti pienissä erissä. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. Leina Ihastunut foorumiin Lokakuunmammat 2015

Mulla alkaa mahaa kiristämään jos syön liikaa kerralla.

Kyllä ne vauvat sieltä kohta tulee, uskokaa pois! Parhaiten aika juoksee kun yrittää olla ajattelematta asiaa koko ajan.
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Sussu83 Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Eilisen illan lenkin ja ässän jälkeen yö ja tää päivä olleet jatkuvaa kipua ja tuskaa. Jokapaikkaan sattuu ja alaselkä&häntäluu niin kipeitä et istumaan en pysty. Supistelee sillontällön kipeästi. Ruoka ei maistu kun niin huono olo näistä kivuista. Lista vois jatkuu loputtomiin. Mies tuli ärsyttävästi pällistelee naaman eteen ja kysy mikä olo. Sanoin et tekis mieli vetästä sitä turpaan.. Naurahti vaan ja sano et "oot söpö äkäpussi". On tainnu tottua et loppuvaiheessa ei emännällä paljoo naurata...
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Hauska Hauska x 1
  14. lumileopardi Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Leina, sitähän tässä on yrittänytkin, suht hyvällä menestyksellä mut aina se välillä ottaa kupoliin kun kaikista muka merkeistä huolimatta mitään tapahdu :D siivous, sauna, seksi, lenkit jne sooooo nothing. Niin alkaahan tuo pitkästyttää välillä :D
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  15. Sussu83 Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Onkohan tää häntäluu/peppukipu ihan normaalia? Onko muilla ollu niin kipeenä ettei pysty edes istuu? :sad001
  16. lumileopardi Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Itsellä ei ole kipeä häntäluu mutta olen kuullut että voi olla. Samoin kuin häpykumpu joka voi olla julmetun kipeä ja arka.
  17. Sussu83 Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

No se häpykumpukin on ihan v***n kipeä... Eikä 1g panadol auta yhtään.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  18. M&S Rakastunut foorumiin Lokakuunmammat 2015

Mun siskolla oli loppuraskaudesta yhtäkkiä häntäluu jonkun kolme päivää niin kipeä, että ei meinannut pystyä edes liikkumaan. Sitten kuitenkin vielä palautui ok:ksi.
  19. Ameeba Addikti Lokakuunmammat 2015 Toukokuunmammat 2014 Huhtikuunmammat 2014

Sussu, tykkään miehen kommentista söpö äkäpussi :) Ihanaa kun toinen jaksaa kysellä vointia :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Sussu83 Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Lohduttava kuulla et voi vielä palautua normaaliks. En kyllä paljoo kykene liikkumaan. Seisominenkin aika tuskaa. Eli pääasiassa makoilen kyljelläni. Ja yskä vaivaa edelleen niin et meinaa laatta lentää välillä kun iskee kunnon yskänpuuska...
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2

Jaa tämä sivu