Raskausoireet

Täällä myös lonkat kipeät..seisaallaan ja kävellessä. Makuullaan on ihmeen hyvä olla kaikin puolin. Seisaalleen kun nousee niin alkaa paine ja supistukset ja pönkääminen.
 
Sama täällä, flunssaoireet, lähinnä nenän vuoto ja tukkoisuus ollut viikon. Ja täällä hu jo vko yli la....
 
Eilen orastavasti ja tänään ihan kunnolla särkenyt päätä. :s Poika puskee kolmatta päivää häpyliitoksia levälleen, sais kyllä syntyä jo, koko raskaus pärjätty muuten ilman kummempia vaivoja. Terveisin 40+5 :D
 
  • Tykkään
Reaktiot: Kia
Voimia viime metreille alysha ja lumileopardi! Ja muille myös, mutta etenkin teille kun on jo yliajan ja kaikenmoista vaivaa niin toivoisi nyyttiä nopeammin syliin :)
 
Jotain hyvää sitten :D haluaisi vaan typyn jo maailmaan, että ei meinaa maltti riittää. Hyvä ystäväni on paistellut kolme muksua kaikki 42+ ja käynnistetty että katsellaan miten täällä mennään :D
 
Lumileopardi aika hyvin tiivisti fiilikset! :D Kiitos tsempeistä!

Täällä nälkä ainakin hiipunut, kun on niin ahtaat paikat jo. Pakko yrittää mutustaa jotain silti pienissä erissä. :)
 
Mulla alkaa mahaa kiristämään jos syön liikaa kerralla.

Kyllä ne vauvat sieltä kohta tulee, uskokaa pois! Parhaiten aika juoksee kun yrittää olla ajattelematta asiaa koko ajan.
 
Eilisen illan lenkin ja ässän jälkeen yö ja tää päivä olleet jatkuvaa kipua ja tuskaa. Jokapaikkaan sattuu ja alaselkä&häntäluu niin kipeitä et istumaan en pysty. Supistelee sillontällön kipeästi. Ruoka ei maistu kun niin huono olo näistä kivuista. Lista vois jatkuu loputtomiin. Mies tuli ärsyttävästi pällistelee naaman eteen ja kysy mikä olo. Sanoin et tekis mieli vetästä sitä turpaan.. Naurahti vaan ja sano et "oot söpö äkäpussi". On tainnu tottua et loppuvaiheessa ei emännällä paljoo naurata...
 
Leina, sitähän tässä on yrittänytkin, suht hyvällä menestyksellä mut aina se välillä ottaa kupoliin kun kaikista muka merkeistä huolimatta mitään tapahdu :D siivous, sauna, seksi, lenkit jne sooooo nothing. Niin alkaahan tuo pitkästyttää välillä :D
 
Onkohan tää häntäluu/peppukipu ihan normaalia? Onko muilla ollu niin kipeenä ettei pysty edes istuu? :sad001
 
Itsellä ei ole kipeä häntäluu mutta olen kuullut että voi olla. Samoin kuin häpykumpu joka voi olla julmetun kipeä ja arka.
 
No se häpykumpukin on ihan v***n kipeä... Eikä 1g panadol auta yhtään.
 
Mun siskolla oli loppuraskaudesta yhtäkkiä häntäluu jonkun kolme päivää niin kipeä, että ei meinannut pystyä edes liikkumaan. Sitten kuitenkin vielä palautui ok:ksi.
 
Sussu, tykkään miehen kommentista söpö äkäpussi :) Ihanaa kun toinen jaksaa kysellä vointia :)
 
Mun siskolla oli loppuraskaudesta yhtäkkiä häntäluu jonkun kolme päivää niin kipeä, että ei meinannut pystyä edes liikkumaan. Sitten kuitenkin vielä palautui ok:ksi.
Lohduttava kuulla et voi vielä palautua normaaliks. En kyllä paljoo kykene liikkumaan. Seisominenkin aika tuskaa. Eli pääasiassa makoilen kyljelläni. Ja yskä vaivaa edelleen niin et meinaa laatta lentää välillä kun iskee kunnon yskänpuuska...
 
Takaisin
Top