Alkuyöstä heräsin ihan järkyttävässä kuumuudessa ja hikoilin hulluna. Ikinä ei oo kuumottanu noin paljoa! Lopulta mun piti ajaa mies sohvalle että voin nukkuu ikkuna auki. Eihän se millään meinannu aluks suostuu aukasee ikkunaa kun pelkäsi et mä palellun. Kyl se sit ymmärsi kun aloin epätoivoisena ja väsyneenä itkee tuskallista olotilaa. Olin kuulemma ihan hiestä märkä. Sen jälkeen kun sain viilennystä alkoi tulee jänniä aaltomaisia tuntemuksia selkään ja vatsaan jotka säteilee reisiin. Tuli koko loppuyön aina vähän väliä ja nukahdin heti kun loppuu ja heräsin kun uus "aalto" tuli. Ei oo kipeitä, mutta tuntuu ärsyttävältä se säteily reisiin.
Liittyyköhän tähän flunssaan, kun eilen oli muutenkin aika rankka päivä ja väsytti vaan koko ajan. Oli sellanen kipeä olo koko päivän, mut ei kuumetta. Vettä tuli litkittyy reilusti yli pari litraa yön aikana.
Muoks. Vauva ollut tosi rauhallinen liikkeissään 2 päivää. Liikkeitä tulee tarpeeksi mut taitaa olla jo tilanpuutetta tässä vaiheessa
Liittyyköhän tähän flunssaan, kun eilen oli muutenkin aika rankka päivä ja väsytti vaan koko ajan. Oli sellanen kipeä olo koko päivän, mut ei kuumetta. Vettä tuli litkittyy reilusti yli pari litraa yön aikana.
Muoks. Vauva ollut tosi rauhallinen liikkeissään 2 päivää. Liikkeitä tulee tarpeeksi mut taitaa olla jo tilanpuutetta tässä vaiheessa
Nooooh, max 2 vkoa.

. Hetken kun on sinnikkäästi kestäny liikkeellä ni tää uus hätä on kuitenkin helpottanu.