Oooo, täällä on joku muukin hereillä :D Joo, mikä tää yönälkä on olevinaan, ei ummarra..
Nooooh, jospa sitten taas ensi yö menisi paremmin neito.. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voit myös kysästä terkalta oman mielenrauhan vuoksi pari pissitikkua kotiin mukaan. Mä seurasin edellisessä raskaudessa itse (en kylläkään omasta toiveesta). Mutta että se voisi olla sellanen ihan viiminen hätävara, jos paineet useamman päivän selkeästi koholla ja lisäksi jokin muu oire, kuten päänsärky, niin sitten varmistaa ne virtsan proteiinit vielä.Tavallaan alotin omasta päätöksestä mittaamaan ja tavallaan taas mua on kehotettu itse seuraamaan. Mietinki ett jos oisin mittaamatta paineita ens neuvolaan asti ja laittaisin pois silmistä tuon mittarin(ois ehkä paremmin myös pois mielestä).
Pitänee vissiin harjoitella zen meditaatiota että stressaaminen vähenisi.
Musta tuntuu, että meillä on kaikki pojat vauvana vaistonnut, milloin äidillä on ruoka lautasella ja heränneet juuri silloin itkemään. :D
Mutta just nyt yritän nauttia tästä odottamattomasta hyväntuulisuudestani 
Vauvoista noin 60% syntyy viikon säteellä lasketusta ajasta, että hyvinkin voisit odottaa nyt jo tositoimia