Santsi: Jos kyseessä on lantion löystyminen ja häpyliitoskivut, niin neuvolan kautta saa terkkarin fysioterapian kautta lainaksi sellasen lantion tukivyön. Se on aika jämäkkä, mutta ei vaaraksi lapselle (niinkuin kovin jämäkät vyötärön tukivyöt kai voi olla), kun tulee nimenomaan lantion kohdalle.
Mulla ei ole muuten ollu niin paljon kipuja, mutta oon tykänny käyttää lenkeillä ym. sitä Anitan tukivyötä. Sehän on sellanen kevytversio, mutta mun mielestä tukee mukavasti vatsaa just liikkuessa. Ainoo vaan, et sen kanssa (ja sama tuon lantiovyön kanssa luulisin) ei paljon pysty istumaan. Noita tukivöitä saa käytettynä esim. huuto.netistä jollain kympillä.
Liikkeistä: Mä oon kanssa ihmetelly tuota liikkeiden muuttumista. Ei tosiaan enää oo sellasta vauhdikasta ja äkillistä menoa, joka saa koko mahan hytkymään. Vaan nyt on ennemminkin just semmosta mönkimistä, ja paikallisesti tuntuu potkuja ym. Mulla ainakin ihan tasaisesti tuntuu tuossa oikealla puolella kylkiluiden alla potkuja, ja näkyy, kun sellanen "möntti" liikkuu nahan alla. Ensin vähän huolestuin, kun liikkeet ei enää tunnu samalla lailla, mutta sitten tajusin, et eihän pikkuisella enää ole varmaan tilaakaan vetää kuperkeikkoja ympäriinsä :)