Kaytiin omalla laakarilla tanaan, se mittaili vauvan pituudet, kun jostain syysta rakenneultran laakari ei niita mitannut, tai ollut laittanut raporttiinsa.
Mulle oli tullut nyt yllattaen n. kaksi kiloa kuukaudessa. olin itse ihan etta jes:)!, mutta oma laakari olikin huolissaan
, etta olenko liikkunut tarpeeksi ja syonyt terveellisesti, kun paino oli pompannut. Mun mies kasitti puolestaan etta laakari oli huolissaan, miksei ole painoa enemman ja alkoi selittamaan sille kuinka vahan mina hanen mielestaan syon, mihin jouduin kommentoida, etta mies syo luonnostaan paljon enemman ja etta mina oon nyt syony pienia annoksia parin tunnin valein. Siis lahtopaino oli vajaa 48, kolmannen kuukauden lopussa oli vajaa 49, mutta nyt taman kuun alussa oli vajaa 50 ja kuun lopussa 51,5... Ei se laakari kylla selittanyt miksi oli niin huolissaan ja mina en ole viela keksinyt mihin ne kaksi kiloa on piiloutunu...Ei tassa ole kylla liikuntaa saanut kuin parina paivana...etta ehka se vain on syyna.
Lisaksi rakenneultran laakarikin sekoitti aiemmin, kun sanoi nelja paivaa sitten, etta istukassa on verenpurkaumia, etta pitaa ottaa varovasti ja levata ja nyt oma laakari sanoi, etta istukka on ihan kunnossa ja suositteli lisaamaan kavelya. Omalaakari on onneksi erikoistunut riskiraskauksiin (vaikka oma raskaus ei sellainen olekaan), etta taidan kuunnella vain sen mielipidetta. Nyt pitais vain vissiin kayda ostamassa juoksumatto, kun ilma alkaa taalla olemaan niin lammin ettei tuonne pihalle ainakaan voi menna paivittain kavelemaan...