Katjusha
Kunnioitettu kommentaattori
Käytiin neuvolassa läpi tuota minun radi-vihkoa, ja suunnitelmaan tuli muutos. Mulla on ollut nyt kaksi testipäivää ateria- eli suupalavälillä 4 tuntia (armottoman pitkä väli mulle, suorastaan hankala edes toteuttaa). Niissä ruokailu ei nostanut arvoja, että puhtain paperein sen suhteen.
Sain luvan tehdä seuraavan tehomittauspäivän mukaillen itse käyttämääni ruokarytmiä, tosin yksi välipalahedelmä pitää jättää pois. Tämä terveydenhoitaja oli sitä mieltä, että parempi mitata luonnollista kuin keinotekoista tilannetta :) Seuraava sunnuntai menee siis aamupala-lounas-välipala-päivällinen-iltapala -tekniikalla mitaten ennen ruokaa ja 1h jälkeen.
Katjusha rv. 22+5
Sain luvan tehdä seuraavan tehomittauspäivän mukaillen itse käyttämääni ruokarytmiä, tosin yksi välipalahedelmä pitää jättää pois. Tämä terveydenhoitaja oli sitä mieltä, että parempi mitata luonnollista kuin keinotekoista tilannetta :) Seuraava sunnuntai menee siis aamupala-lounas-välipala-päivällinen-iltapala -tekniikalla mitaten ennen ruokaa ja 1h jälkeen.
Katjusha rv. 22+5