Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oliko sulla mitkä arvot, ettö määräsivät insuliinia? Mulla heiluu aamupaasto 5.2-5.6 Välillä ja uhkasivat insuliinilla ion nyt testaillut, että millä sen saisi pysymään varmasti kurissa, kun liian raskaasta ruuasta illalla ei kerkiä laskea aamuksi ja liian kevyestä ruuasta (esim. Pelkkä ruikkari ja jugurtti) on liian vähän, jolloin vs laskee liian alas yöllä ja lähtee itsekseen nousuun aamuyöstä. Nyt vkl tarkoitus vielä testata isoa salaattiannosta iltapalaksi.mä jouduin illalla pistää ekan kerran insuliinia... :| ei vaan pysyny millään aamun mittauksen arvot kurissa!
Oliko sulla mitkä arvot, ettö määräsivät insuliinia? Mulla heiluu aamupaasto 5.2-5.6 Välillä ja uhkasivat insuliinilla ion nyt testaillut, että millä sen saisi pysymään varmasti kurissa, kun liian raskaasta ruuasta illalla ei kerkiä laskea aamuksi ja liian kevyestä ruuasta (esim. Pelkkä ruikkari ja jugurtti) on liian vähän, jolloin vs laskee liian alas yöllä ja lähtee itsekseen nousuun aamuyöstä. Nyt vkl tarkoitus vielä testata isoa salaattiannosta iltapalaksi.
mä jouduin illalla pistää ekan kerran insuliinia... :| ei vaan pysyny millään aamun mittauksen arvot kurissa!
Tuosta insuliinista: Kun valittelin terkkarille että toivottavasti tämä radi hoituu nyt ruokavaliolla eikä insuliinille tarvitse mennä niin sanoi että insuliinikin annetaan nykyisin ensisijaisesti pillerimuodossa ja jos ei auta niin vasta sitten piikkinä. Enpä olisi tiennyt että sitä voi pillerinäkin saada.
Tilkku: Pystyisitkö kokeilemaan sitä että vaihtaisit iltapalaleivän (jos syöt) esim. kananmunaan (tms. proteiiniin) ja muuten söisit normisatsin illalla? Minulla taitaa kaikkein eniten vaikuttaa se että olen jättänyt nyt jo gluteenittomatkin viljat pois. Vaikka rasituksen arvot olivat nyt selvästi huonommat kuin viimeksi niin kotimittailuarvot ovat olleet paremmat kun luovutin viljojen kanssa kokonaan.