Kultashiini
Piirimestaruustason postaaja
Sori, tungen tänne avautumaan. En oo enää raskaana, mut mulla oli kans tuo kirottu paastoarvo sen tasan 5,3. Välillä meinas palaa käpy noitten mittailujen jälkeen. Ulkona syöminen nostaa sokereita. Samoten se vaikuttaa, onko lämpöset vai kylmät kädet ja mistä sormesta sen mittaa. Maitotuotteet on aika lailla nounou. Aamusokerit nousee tosiaan helposti, puurot on hyviä, jos niitä pystyy sellasenaan vetämään (paitti riisipuuro ja mannapuuro = namipuurot) Makeutusaineita en suosittele, niis on sit aspartaamia + muita myrkkyjä.
Mua peloteltii koko ajan suurella vauvalla, jolla sokerit heittelee. Kotioloissa sain vissii huimat kaks vai kolme kertaa kaheksan pintaan omat mittaukset. Pötkylä tuli viikon yliaikasena maailmaan. Pituutta 53 cm ja painoa 4035 g ( sokerit laski yhen kerran, ei oma maito vielä noussu tarpeeks) Toisin sanoen ihan normivauva.
Tsemiä teille, älkää stressatko liikaa :)
Mua peloteltii koko ajan suurella vauvalla, jolla sokerit heittelee. Kotioloissa sain vissii huimat kaks vai kolme kertaa kaheksan pintaan omat mittaukset. Pötkylä tuli viikon yliaikasena maailmaan. Pituutta 53 cm ja painoa 4035 g ( sokerit laski yhen kerran, ei oma maito vielä noussu tarpeeks) Toisin sanoen ihan normivauva.
Tsemiä teille, älkää stressatko liikaa :)