"raskausdementia"

  • Ketjun aloittaja Mannaryyni
  • Aloituspäivämäärä
Iiisaa: mulla on kyllä tilanne vaan pahentunut synnytyksen jälkeen ja korjaantunut vasta kunnes imetyshormonit on poistuneet..
 
Kävin tänään tankkaamassa auton ja unohdin laittaa korkin takas paikoilleen. Ehdin ajaa jo jonkin matkaa pois kunnes peilistä huomasin, että kas bensatankin luukku on auki... Nolona palasin takas tankille hakemaan korkin... Ja poikasia nauratti äiteen hölmöily :grin
 
alkaa unohtumaan vähän kaikki jutut pikkuhiljaa-kohta varmaan kirjotettava kaikki isolle lapulle ylös ja lappu keittiön seinään... puolet jäi tänäänkin melkein kauppalistasta kauppaan-eilen oli melkein kylmä suihku kun unohin lämminvesivaraajan laittaa päälle :D
 
Mies on päässy meillä helpolla, jos riidellään, en enää viiden minuutin päästä muista mistä riita sai alkunsa! :D
 
En miekää muista hirveesti, jos jostai syystä möksähän tai koen olevani tuon miehen gradun takia liikaa yksin. sitten, kun mies rupee lohduttelee ja kyselee niin vähän tulee pakko-kyyneliä ko itkettää jos joku vähänki kattoo minuu tai puhuu hellästi ni mie itken ja sit vähän ajan päästä rupeen nauraa, kun en muista mille oikee mökötän/itken :grin
 
Siis miu aivot imetäänkuiviin.. Tänään yritin allekkain laskee miinus-, plus- ja kertolaskuja................... Ei siis voi olla. Menisin iha ekaluokkalaisesta...
 
Kauppareissu kesti 1h ja YKSIN. Ok, tulihan niitä ale-kamoja pengottua, mutta tuli myös käveltyä monta hyllyä väärään suuntaan ja ohi, ja sit taas kaupan päähän hakemaan jotain mikä meinas unohtua :D
Sehän alkaa mennä jo kuntoilusta, kun tuolla alkaa sekoilemaan...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Mä en enää pärjää kaupassa ilman tosi tarkkaa kauppalistaa. Listasta huolimatta kuljen kaupassa ihan ristiin rastiin ja kotiin tullessa tajuun että silti jotain on aina unohtunu! Mä olin ennen niin järjestelmällinen ja tehokas shoppailija mut se on kyllä kaukainen muisto enää...
 
Mulla on kaikki menny hyvin tähän saakka, mut nyt on alkanu pää höperehtimään. Kaikenlaista pientä unohtuu. Pitäs kaikki olla kalenterissa ylhäällä. Vähän ahdistaa...
 
Kaupasta ei tuu ostettua kun karkkia jos menee ilman listaa.. Ja lista pitää olla laadittu viikon ruokien mukaan, ei enää onnistu semmonen ekstempore lista mist loihtii viikon ruuat.
 
Mun työpöytä on aivan totaalisen vuorattu post it-lapuilla! Nämä kaikki pitäisi tehdä seuraavan kahden päivän aikana (ja mä olen foorumilla, tosin nyt on kahvitauko)... Ilman post it-lappuja mä varmaan autuaan onnellisena keinuttelisin tässä tuolilla, kun ei ole enää mitään tekemättä.
 
Hukkaan kohta itteni! Avaimet jää ulko-oveen tai muihin mitä ihmeellisimpiin paikkoihin, tänään ne jäi kotiin kun käytin koiran aamulla ennen töihin menoa, vaatteet oon laittanu pyykkikorin sijasta roskikseen, nojailen tyhjään ja kaatuun, töissä kun keskityn lapsiin niin unohdan kaiken muun. Hohhoijaa
 
Mä kirjoitan töissä kaiken kyllä tunnollisesti muistiin, mutta en muista lukea niitä muistiinpanojani. Oon huomannut, että muistikirjassa alkaa olla samat jutut aika monetta kertaa...
 
joutuu skarppaamaan todellakin tään muistamisen takia.. Miun kontoille ei voi jättää enää, et "muistuta minnuu huomenna et soitan sinne".. mies oli tuon takia soittamatta 2 viikkoon koepala tuloksiaan.
 
Taidan vetää kaikkien aikojen pohjat... Menimme meinaan kylään vääränä sunnuntaina... Kutsu oli vasta seuraavalle sunnuntaille ja me mentiin jo tänään. Hitto et hävetti :sad001
 
mä uskon, et mulle vois käydä noin ilmankin raskautta :confused:. On aika tyhmä ja tohelo olo, onneks saatiin jäädä kylään...
 
Kömpelyys osana dementiaa: eilen mursin mun pikkuvarpaan just mun kipeästä jalasta, tänään nyrjäytin nimettömän kun pesin jääkaappia..
3 viikkoa sitten lävistin saksilla etusormen ;D
Suojapuvun tässä tarvii!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Oon kanssa kuullut, että joistakuista tulee kömpelömpiä raskaana. Liittyneekö samaan kun raskausdementia? Jotain siel päänupissa ainakin vinksahtaa :wink
 
Jaa miten niin pihalla? Keitin äsken spaghetit tokaa kertaa tänää 20+ minuutin mössöks. Enpä oo aiemmin virittäny munakelloa tällaseen, mut on kai pakko :grin Nälkä...
 
Takaisin
Top