"raskausdementia"

  • Ketjun aloittaja Mannaryyni
  • Aloituspäivämäärä
Mun autossa riittää onneksi että avain on jossain laukun tai taskun pohjalla. Mutta auta armias jos joskus ottaa ne avaimet pois kassista niin sitten niitä etsitään ja etsitään. Vara-avaimen olen jo kadottanutkin...
 
Minä kauppaan lähtiessä hoin itselleni: Muista ostaa kolme asiaa 1. vessapaperia, 2. hammastahnaa ja 3. talkkia. Tämä tyyli on toiminut mulla aina ennen tosi hienosti.

Tuun kaupasta, mulla on kolme kassillista tavaraa (muun muassa uudet korkokengät, miehelle sukkia, suklaalevy, kuumemittarin patteri (joka on ollut ostamatta n.6kk)...), mutta ei vahingossakaan noita kolmea asiaa, joita lähdin hakemaan. Lähdin lähikauppaan ostamaan noita tarvitsemiani uudemman kerran. Tulin takaisin ja mulla oli sisäfilettä ruuaksi, lotto, kuumasuoja-ainetta hiuksille ja nenäliinoja.

I rest my case. Alan kirjoittaa ostoslistoja.
 
Hyvä Ele! Tuo on kyllä jo saavutus! Itse kyllä tunnistan itseni siitä että mukaan voi tarttua myös esim korkokengät mutta yleensä muistan ne mitä lähdin hakemaan... Ai niin, mutta mulla onkin se ostoslista :wink jos muistan sen ottaa mukaan ja vielä vilkaistakin ennen kassoja :wink
 
Mä alan itte jo inhoon hölmöyttäni. Ollaan 1000kertaa palattu kotiin hakeen mun lompakkoa/kännykkää, kun oon mieheni seurassa. Tänään lähdin yksin vanhemmilleni ja kännykkä oli sit turvallisesti kotona, ei huolta, että mä sen ite oisin huomannu ennenko oon perillä.

Tavaroitani löytyy tällä hetkellä pitkin kyliä, lähdin ostaan meille pyykkikoria lkeasta viime viikolla, mutta se kori koristaa kyllä edelleen kaverin auton takapenkkiä. Samalle kaverille jäi lompakko, jota palattiin hakemaan. Mutta pitihän ny jotain jättää muistoksi?

Pöhlä minä.
 
Piti tulla kesäkuisista kurkkimaan,

Hyvä tietää ettei ole yksin tämän unohtelunkaan kanssa.. Mies oli hieman huvittuneena joku päivä kun meinasin lähteä kaupungille housuina mustat pitkät kalsarit kun meinas unohtua ne päällihousut :confused:
 
No ei ois ollu iso vahinko, oishan ne käynyt muoti leggareista! Kukaan ei ois huomannu mittään! Kulkeevatha jotkut ihmiset ihan kalsarikuvioillisissakin legginseissä :P
 
mulla on tullu joku ongelma töissä nyt noiden ihmisten kokojen kanssa, kysyn "mitä kokoa" esim kengistä tai vaatteesta niin unohdan sen saman tien kun lähden etsimään. yks päivä kysyin varmaan kolme-neljä kertaa minuutin sisällä et "anteeks mikä se koko olikaan" :D rouva siihen sit vaa totes et onneks hän ei oo ainoo keneltä asiat unohtuu nopeesti :D
 
Mie en se ikinä pääse juomaan tota kahvia. Eka unohin laittaa vedet.. Ja ny oli tippalukko päällä...... Mitähä seuraavaks ko meen keittiöön? Vissiin pannu unohtunu koko laitteesta........
 
Mä olin yksi päivä ihan väärässä risteyksessä kääntymässä töihin, tein pienen koukkauksen sitten ja pääsin ajoissa paikalle. Välillä mietin työkavereiden nimiä ja unohtelen ihan pieniä asioita hyvin paljon päivän mittaan.
 
"Hei, lompakkosi löytyi gogolta! T.miko vastaanotosta"

Tavarat miksi hukutte kokoajan.
 
Mie oon supistanut tavarani ja vaatteeni raskausaikana minimiin.. On pysynyt kaikki jopa tallessa! Ja säilytän niitä yleensä yhdessä paikassa eli sohvalla! :D
 
Mä olen niin monta kertaa huristellut tyytyväisenä ohi risteyksistä, joista pitäis kääntyä, vaikka ajan samaa reittiä melkein päivittäin. Eilen koukkasin töistä lähtiessä kaupungin läpi kun unohdin kääntyä ekasta rampista isolle tielle.

Kotipuolessa sitten unohdan kääntyä isolta tieltä ajoissa. Viimeksi ihan aidosti ihmettelin että missä välissä tänne on rakennettu uus bensis. Olihan se siinä ollut, tosin kilometri sen risteyksen jälkeen mistä mun pitää kääntyä.
 
Metsästin eilen sanaa "perääntyä" ikuisuuden :D Mieskin nauroi kun selitin sille "no mitä ne nyt huutaa kun on taistelu menossa ja pitää paeta?"
Normisti olen hyvin sanavalmis ja hyvämuistinen, nyt vaan sössöttän ja unohtelen :D Parempi pitää suu kii..
 
Mä oon huomannu et ku alan kertoo jotain silleen et saan kaikkien huomion, unohdanki mitä piti sanoo. Sit ku luen tai kuulen jotain, mun aivot kääntää lauseita joko tosi dramaattisiksi, on kuolemaa ja väkivaltaa, tai sit ne on eroottissävytteisiä. Hyvät naurut oon saanu aikaan ittekseni. Maailma on tällä hetkellä paljon värikkäämpi kuin yleensä ja mul on omaa hauskaa :laughing005
 
:excited001Ootan iha täpinöissäni huomista, et pääsee näkee sen uuden kämpän, kun en muista siitä juuri mitään ko käytii kattomassa. 5min sitä pällisteltiin ja mielee ei jääny, ku se et se on ihana ja kiva kämppä ja suurinpiirtein miten ne huoneet oli siellä! Yleensä oisin muistanu tyyliin sentilleen kaiken, mut en muistanu enää mitää ko lähettiin pois sielt :happy090
 
Löysinpäs tuossa juuston pöydältä ku illalla eijjoo muisti riittäny sitä jääkaappiin asti laittaa!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Olen dementian lisäksi alkanut keksimään omia nimityksiä asioille ja esineille kun ei enää aivot pelaa.. Mies se taas sanoi, että jos nää meidän lapset ottaa miun jutut tosissaan niin niillä on kivaa koulussa :D Äiti vähän opetti..
Onneksi enää vaan muutama kk, niin saa omat vähän vähemmän sekoilevat aivot takaisin!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top