Raskausarvet - niiden ehkäisy?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Riippuu keneltä kysyy.:wink

Periaatteessa joo, voi helpottaa kiristystä, mutta jos INCI-lista alkaa sanalla "water" niin loppupeleissä se kuivattaa ihoa enemmän kuin kosteuttaa (vesi haihtuu iholta kuivattaen sitä).

Mä kannatan luonnon öljyjä ja rasvoja, jotka ei sisällä lisättyä vettä (tai muita aineita). :)

Mutta makuasia minkä kukakin kokee hyväksi. :) mäkin oon ennen lotrannu kosteusemulsioilla.

Joo, on varmaan tosi yksilöllistä mikä auttaa kenellekkin :) kaikilla niin eri ihotyyppejä :)

Arghhh. Entä aqualan ällä?

Mulla jotain öljyä oli alkuun mut en tykännyt siitä. Jätti semmosen tunteen iholle, josta en henk.koht tykännyt :/

Toiset tykkää, kyllähän se jotain saa aikaiseksi. :)

Ite vierastan Aqualaneja parabeenien jms takia. Mutta tää on vaan mun mielipide!

Täällä käytössä agualan L ja plus sekä lisksi bebacare. Käytän aina sitä miltä tuntuu ja paljon iho minäkin hetkenä tarttee kosteutta. Huomenna haen tytölle uuden apobasen punasen ja se myös hyväksi koettu masurasva.

Mä en oo vieläkään laittanut mitään rasvoja. Muutenkin tosi huono rasvailemaan

Mulla on tullut alamahaan,ennestäänkin kyljissä vatsassa tisseissä ja reisissä oli vaaleita arpia kun teininä levis paikat. Meijän suvun naisille tulee pienimmästäkin pahat arvet eli tiedän mitä odotettavissa :/

Kyllä se niin riippuu ihosta että tuleeko raskausarpia vai ei. Jos on taipuvainen repeämille ni ei se auta vaikka istuis rasvatynnyrissä kokoajan. Itelle ei oo koskaan tullut yhtään. Neljättä odotan.

Crysade, täällä ihan sama kun murrosiässä lihoin niin on noita arpia jo omasta takaa!

Ite oon käyttänyt laiskasti ceralania ja arpia on jo!!

Minä oon "saanu" arpia jo reisiin ja alaselkään :-/
Rasvaan enemmän ja vähemmän säännöllisesti manteliöljyllä, jota kosmetologi siskoni suositteli. Onneksi olen hyväksynyt arvet :D

Takaisin