Mulle ei maistu kahvi ollenkaan enää! Ei kyllä siis haittaa, mutta välillä kaipaisi vähän kofeiinia edes, täytyiskin varmaan ostaa jääkaappiin varuiks vähä jotain kokista tms
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon elänyt mun alhaisen verenpaineen takia aika runsassuolaisella ruokavaliolla jo jostain murrosiästä asti, ja oon aina ollut enemmän perso suolaiselle kuin makealle. Nytkin himoitsen kaikkea suolaista, kuten ranuja tai pitsaa tai nugetteja
Jotenkin kaikesta muusta olen valmis joustamaan, lisäämään ruoka-aineita joita en tavallisesti juurikaan syö (hedelmät, marjat), lopetin kahvin ja haudukkeiden juomiset ja kaikki, mutta tää on kyllä tosi hankala 
Mulla sama ongelma! Ja kaapissa olisi kofeiinitonta kahvia monta pakettiaMulle ei maistu kahvi ollenkaan enää! Ei kyllä siis haittaa, mutta välillä kaipaisi vähän kofeiinia edes, täytyiskin varmaan ostaa jääkaappiin varuiks vähä jotain kokista tms![]()
Mäkin hamstrasin ihan jäätävästi kahvia viimeksi kun se oli halpaa, ja nyt vaan mies saa nauttia niistäMulla sama ongelma! Ja kaapissa olisi kofeiinitonta kahvia monta pakettia![]()
Mää oon kans syöny tota valkosipuli-chiliöljyä, en oo ees tajunnut että se vois olla kiellettySiis eikö seesamiöljyäkään saa syödä?Jotenkin ajattelin, että koskee vaan siemeniä se kielto ja että öljyyn asti ei olisi ainakaan paljoa raskasmetalleja päätynyt. Rakastan Pirkan valkosipuli-chili-seesamiöljyä
Hummuksen syöntiä en kyllä ajatellut lopettaa. Kikherneet on tosi hyvä folaatin lähde.
Sen sijaan iloinen yllätys oli, että auraa saa syödä kuumennettuna. Luulin, että se olis kokonaan kielletty.
Eniten ikävä tulee juustoja, ilmakuivattua kinkkua ja medium pihvejä. Kahvinjuontia ollut helppo vähentää, kun ei se oikein enää maistu. Närästää muutenkin ja kahvi vaan pahentaa asiaa.![]()
Menee samaan kastiin ku pellavan- ja auringonkukansiemenet, jotka kans kiellettyjä raskaudessa kadmiumian vuoksi.Eilen söin kaupungilla ihanaa chiavanukasta marjoilla ja hedelmillä, ja sitten vasta kotona lueskelin ettei se olekaan sallittua Suomessa! Jossain muuallahan sitä jopa suositellaan raskausajan ravitsevaksi välipalaksi![]()