Raskausajan ruokavalio

Joo kalanhaju hyi h******i... ei tarvii tässäkään raskaudessa syödä kalaa. :eek:
 
Ostin ittelleni salmiakkijoulukalenterin ja vasta tänä aamuna hoksasin ettei raskausaikana enää suositella salmiakkia :eek:
 
Mitä te juotte? Kauhea jano ja kaikki juomat yököttää. Vesi menee, mutta jopa appelsiinimehu tekee pahaa. Vesi ei vie janon tunnetta.
 
Ainoo mitä voin juua on pieni määrä piimää sillon tällön ja vesi/vissy. Ehkä mehujaki pystyis, en oo kokeillu.
 
Mä juon vettä, mut niinku joku mainitsi, se ei vie janoa, sitä vois vetää litratolkulla kylmänä. Mut nykyään oon todennut että lasi kylmää vettä ja sit lasi mehukattia tosi laimeena, helpottaa janoon. Mä tosiaan tarkoitan super laimeeta eli just ja just vähä väriä mehukatista, en muutenkaan oo koskaa ollut mehun ystävä tai limujen (meillä tehty remppaa viime kesänä, heh mun ei annettu tehä mehuja kannuun vaan puoliso hoiti sen homman aina, kun teen kuulemma vaan vettä ). Vissyt on mun juttu :) mut nyt ei vissyä tee mieli ku oksentelee, hyh ne hiilihapot ku just saa nieltyä niin pitää jo oksentaa se....
 
Mulla menee alas kaikki. Siis juomat ja ruuat. Oikein toivoisin, että joku ees yököttäis, että sais vähän tätä ruokavaliota terveellisemmäksi.
 
Mulla menee alas kaikki. Siis juomat ja ruuat. Oikein toivoisin, että joku ees yököttäis, että sais vähän tätä ruokavaliota terveellisemmäksi.

Mä niin vaihtaisin osia tässä jutussa sun kaa jos voisin [emoji3][emoji16]
 
9fb87a496037f055f03f0f94ac7cd95c


APUA! Tarkoittaako tuo eka lause että esim. Appelsiinista saa karoteenia jonka kroppa muuttaa a-vitamiiniksi??? Eli ei sais syödä? Nyt en tajua :eek:
 
Oon lukenu saman mutta mulle sanottiin että tuossa muodossa a-vitamiini ei oo pahaks. Sitähän kuitenki tarvitaan. Mutta maksaruuissa sitä on liikaa ja huonommassa muodossa. Jotain tollasta selitettiin.
 
No huhhuh... mä ku syön appelsiineja ja klementiinejä kaksin käsin...
 
Mulla on tullut nyt parin päivän aikana et kaikki missä vähänkin rasvaa niin ällöttää. Menis vaan jääkaappikylmää salattia ja leipää, mut eihän ne kauaa nälkää pidä o_O eilen pelkkä hellan näkeminen yökötti :joyful: ajatus vaan ruuasta ei hellan kunnosta :angelic:
 
Takaisin
Top