Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon kyllä syönyt, jos päiväystä hyvin jäljellä! Eli noudattanut samaa ohjeistusta kuin muissakin valmisruoissaMiten suhtaudutte valmissalaatteihin? Muistan joskus lukeneeni, että niihin sisältyisi pieni listeria/salmonellariski. Ne olisivat vain niin helppo tapa lisätä kasvisten syöntiä, mutta en nyt tiedä uskaltaako niitä enää syödä
Aurajuustoa saa syödä kuumennettuna. Grilliin nyyttejä joihin valmiiksi lähes kypsiksi keitettyjä jauhoisia perunoita ja täytteeksi aurajuustoa. Pizzan päällä se toimii myös!mulle pahin on kun ei saa salmiakkia ja aurajuustoa syödä toki onhan nyt tullut muutamia niitä salmiakkeja missä ei oo sitä glykyrritsiiniä.
Aurajuustoa saa syödä kuumennettuna. Grilliin nyyttejä joihin valmiiksi lähes kypsiksi keitettyjä jauhoisia perunoita ja täytteeksi aurajuustoa. Pizzan päällä se toimii myös!
Aurajuustoa kuumaan kermaan sulamaan ja siinä kevyesti kiehumaan, volaa: miten oiva kastike se on esim grillitomaatille tai paistetulle kalalle. Kastikkeen voi jäähdyttää ja käyttää siten dippinä.ainiin, en muistanutkaan että kuumennettuna saa syödä!
ai että muuten ootan kesän grillauksia, nuo nyyttiperunat lähtee heti kokeiluun
Onneksi nykyään on niitä kofeiinittomia Pepsi Maxeja, jos auttais ensi hätään? ainakin omaan makuun maistuu ihan samalta. Mutta joo itellekin ton kahvin määrän kanssa tekee kyllä tiukkaa…Tää kofeiinin käyttösuosituksissa pysyminen on Raaaastavaaa! On pitäny tosissaan vähentää kahvin juontia ja lopettaa Pepsi Maxin lipitys
Kannattaa lukaista aspartaamin ja autismin välinen yhteys, joka on todettu niitä raskaus/ imetys aikaina nauttineiden äitien lapsilla! Ainakin perus Pepsi Max on sillä makeutettu tuosta kofeiinittomasta en tiedä. Itse en ottaisi riskiä vaan välttäisin kaikkia makeutusaineita raskaus- ja imetysajan. Loppujen lopuksi se on kuitenkin suht lyhyt aika.Onneksi nykyään on niitä kofeiinittomia Pepsi Maxeja, jos auttais ensi hätään? ainakin omaan makuun maistuu ihan samalta. Mutta joo itellekin ton kahvin määrän kanssa tekee kyllä tiukkaa…
Hei kiitti paljon vinkistä! Tää pää on vielä sellaisessa solmussa ja sumussa raskausuutisesta, että oon unohtanu kokonaan kofeiinittomat kolajuomatOnneksi nykyään on niitä kofeiinittomia Pepsi Maxeja, jos auttais ensi hätään? ainakin omaan makuun maistuu ihan samalta. Mutta joo itellekin ton kahvin määrän kanssa tekee kyllä tiukkaa…
Joo makeutusaineet on tosi kiistanalaisia tietysti muutenkin. Ite en oo niitä yleensä vältellyt mutta toki raskausaikana pitää olla ihan ekstra tarkka. Pitääpä tutkia asiaa haastavaa itselle koska pakko pitää normi sokerin kanssa tiukka linja, aiempi radi kun on taustalla, niin sokerittomat/vähäsokeriset vaihtoehdot vähän helpottaneet ainaista sokerihiirtäKannattaa lukaista aspartaamin ja autismin välinen yhteys, joka on todettu niitä raskaus/ imetys aikaina nauttineiden äitien lapsilla! Ainakin perus Pepsi Max on sillä makeutettu tuosta kofeiinittomasta en tiedä. Itse en ottaisi riskiä vaan välttäisin kaikkia makeutusaineita raskaus- ja imetysajan. Loppujen lopuksi se on kuitenkin suht lyhyt aika.
Mulla kans aiempi radi ja oli tablettihoitoinen. Uusi Jaffa lemonade on kuin taivaanlahja, raikas ja sokeriton. Mutta sit nuo makeutusaineet. Meillä kyllä niin vahva sukurasitus autismin kirjoin ja adhd:n, että en nyt oikein tiedä miten suhtautua kaikkeen "voi aiheuttaa xxx". Esikoinen vahvasti nepsyoireinen, kuten isänsä ja mulla on adhd dg ja kirjon piirteitä, jotenJoo makeutusaineet on tosi kiistanalaisia tietysti muutenkin. Ite en oo niitä yleensä vältellyt mutta toki raskausaikana pitää olla ihan ekstra tarkka. Pitääpä tutkia asiaa haastavaa itselle koska pakko pitää normi sokerin kanssa tiukka linja, aiempi radi kun on taustalla, niin sokerittomat/vähäsokeriset vaihtoehdot vähän helpottaneet ainaista sokerihiirtä
Siis tuo Jaffa lemonade on niiiiin hyvää! Paljon parempaa kuin Fantan vastaava. Aloin itsekin nyt miettiä noita makeutusaineita, kun kans adhdta löytyy taustalta.Mulla kans aiempi radi ja oli tablettihoitoinen. Uusi Jaffa lemonade on kuin taivaanlahja, raikas ja sokeriton. Mutta sit nuo makeutusaineet. Meillä kyllä niin vahva sukurasitus autismin kirjoin ja adhd:n, että en nyt oikein tiedä miten suhtautua kaikkeen "voi aiheuttaa xxx". Esikoinen vahvasti nepsyoireinen, kuten isänsä ja mulla on adhd dg ja kirjon piirteitä, joten
Kun ei osta niin ei voi juoda / syödä- metodi toimii onneksi minulla. Toki kaupassa pitää keskittyä, vaan aikamoinen voittaja fiilis siitä niistä tyhjästä ostoshihnasta seuraa. Endorfiineja kai siitäkin sitten irti samalla saa.Siis tuo Jaffa lemonade on niiiiin hyvää! Paljon parempaa kuin Fantan vastaava. Aloin itsekin nyt miettiä noita makeutusaineita, kun kans adhdta löytyy taustalta.
Salmiakkia itse himoitsen kahta kauheammin nyt, se on aina ollut lemppariherkku.