Kai se on alettava kantaa omia teepusseja mukana, kun harvassa kahviossa on kofeiinitonta teetä/ kahvia tarjolla! Kyllästyttää juoda kylmää limpparia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olisko suositella hyviä kofeiinittomia teitä?Kai se on alettava kantaa omia teepusseja mukana, kun harvassa kahviossa on kofeiinitonta teetä/ kahvia tarjolla! Kyllästyttää juoda kylmää limpparia
En tiedä etsitkö yrttihaudukkeen tyylistä juomaa, mut mä oon käyttäny ihan tavallista Twinings decaffeinated -versiota, jos teetä haluan. Tosin aika tyyris on hinta.Olisko suositella hyviä kofeiinittomia teitä?
Oon kans alkanut kaipailla sellasia, kun mun aiemmin normi iltateet vissii ei suositeltavia (rooibos yms yrttihaudukkeita) ja tekis mieli lämmintä.
En tiedä etsitkö yrttihaudukkeen tyylistä juomaa, mut mä oon käyttäny ihan tavallista Twinings decaffeinated -versiota, jos teetä haluan. Tosin aika tyyris on hinta.
Forsmannin Aavikkokerma on ihan älyttömän hyvää! En oo kyllö pussiteenä ite käyttänyt, en siis tiedä löytyykö muuten kuin irtona..Olisko suositella hyviä kofeiinittomia teitä?
Oon kans alkanut kaipailla sellasia, kun mun aiemmin normi iltateet vissii ei suositeltavia (rooibos yms yrttihaudukkeita) ja tekis mieli lämmintä.
Kiitos Laiskimus@ vinkistä minä innostauduin ja kävin sitten irtoteemyymälässä. Kyllä noita kofeiinittomia vaihtoehtoja tosiaankin löytyy. ja ne avattavien purkkien tuoksutForsmannin Aavikkokerma on ihan älyttömän hyvää! En oo kyllö pussiteenä ite käyttänyt, en siis tiedä löytyykö muuten kuin irtona..
Kypsennettynä kaikkea tuollaista voi syödä kyllä, enkä nyt halua paniikkia lisätä, mutta pois noukkiminen ei kyllä auta. Jos niissä makkaroissa olisi listeriaa tms ja kypsennys ei olisi riittävää niin kyllä se olisi siirtynyt siihen pastaankin . Harvinaistahan se on, että olisi listeriaa ja jos niitä makkaroita on keitetty/paistettu ruuan joukossa niin se kyllä riittääMies oli tehnyt chorizopastaa ruuaksi ja sitä aloin syömään töistä tultuani, kunnes aloin miettimään että olikohan ne chorizot nyt kiellettyjä tai tarpeeksi kuumennettuja että niitä uskaltaa syödä.. ehkä muutaman palasen söin ja sitten vaan noukin pastat pastasta, en uskaltanu enää niitä makkaroita syödä. Oonko nyt ihan hysteerinen vai miten tarkasti ootte vältelleet näitä makkaroita tms?