Ulkomaiset marjat kannattaa muistaa kiehauttaa. Niistä oon kuullu jonku verran että on saanut listerian tai jonku muun taudin.
Ja sama tietysti pakastevihannesten kanssa. Vaikka harva niitä tietysti suoraan pakkasesta syö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ulkomaiset marjat kannattaa muistaa kiehauttaa. Niistä oon kuullu jonku verran että on saanut listerian tai jonku muun taudin.
Ihan sama juttu, että kaikkea kiellettyä alkaa tehdä mieli! En muista milloin oisin viimeksi syönyt salmiakkia, mutta nyt kun sen syöminen ei ole suotavaa, maistuisi kyllä...Aikaisemmin ainakin on ollut haastavaa se, että kun ei sais syödä salmiakkia niin sit rupee tekemään hirveesti mieli turkinpippureita, vaikka normaalisti en niitä kovin usein syö.
Meikäki veti eilen onnellisena puoli pussia värikkäitä turkkareita kunnes hoksasin, että onha niissäki salmiakkiaMulla on yhdessä karkkipussissa muutama salmiakki. Tunnustan että aion syödä ne. En kaikkia kerralla, mutta syön ne kuitenkin
Nimenomaan mausteena sitä saa käyttää . Ilmeisesti myös tuoretta sais käyttää mausteena, joka on kuitenkin vielä paljon tujumpaa. Kannattaa muistaa, että et sä kuitenkaan sitä linssikeittoa ihan joka päivä koko raskauden ajan syö, joten määrät jää hyvin vähäisiksi. Eli mausteet sekaan vaan.Pieni määrä mausteena inkiväärijauhetta, 1tl siis tulis linssikeittoon. Ei kai tämmönen määrä maata kaada ja jos kaataa jonkun mielestä niin millä ton korvaisi?
MUOKS, eihän sitä välttis tartte korvatakaan, mutta mietin vain.
K kaupasta ite ostanut totaTäällä myös salmiakkirakastaja. Muistelin että fazerin salta katten on myös lakritsiuute eli glykyrritsiinivapaata. En tiedä myydäänkö edelleen jossain. Ja ärsyttää jos kaupasta yrittää ostaa jonkun karkkipussin niin tottakai siinä on aina salmiakkia. Mieskään ei tykkää niistä joten ne jää sitten pyörimään ts. napsin niitä hitaasti pois...
Mul jäi sellanen ajatus et on korjatkaa joku jos oon väärässä mä ostin niitä kotiin jemmaan kun löysin yhdestä k-kaupasta, eipä ookaan tullu syötä nyt hetkeen taasOnkos nuo kaikki namituvan soveltuvat salmiakit kovia karkkeja?
Kuvasta päätellen rakkaussalmiakki on pehmeää, tietääkö joku varmaksi? Mutta näyttäisi löytyvän koviakin karkkejaOnkos nuo kaikki namituvan soveltuvat salmiakit kovia karkkeja?