Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä juon sen 2 kuppia päivässä mikä vielä sallitaan Välillä saattaa jäädä kokonaan poisJaaha, kasvattaa keskenmenoriskiä jos juo liikaa. :s kaikki kiva kielletään. Mitä te juotte kahvin sijasta?
Lämpimien juomien ystävänä oon nyt ahkerasti kaivellut vaihtoehtoja kahville ja teelle. Kahvin korvikkeeksi ostin kofeiinitonta kahvia, mutta en lopulta oo sitä juuri keitellyt - sitä ei tee mieli, kun on huono olo. Mehu ja glögi on toimineet ihan hyvin kuumien juomien korvikkeena ja lisäksi mun kaapista löytyy jonkin verran haudukkeita. Lakritsijuurta ja inkivääriä sisältävät haudukkeet jäi nyt tauolle, mutta esim. pelkkää hedelmää sisältäviä haudukkeita voi kyllä juoda. Uskaltaisin juoda rooibostakin, muualla maailmassahan sitä ihan suositellaan. Enkä panikoisi, vaikka vahingossa joisin kupillisen teetä jossa on inkivääriä tai lakritsijuurta, mutta kun iso osa mun haudukkeista perustui sille inkiväärille, niin en halua niitä päivittäin juoda.Jaaha, kasvattaa keskenmenoriskiä jos juo liikaa. :s kaikki kiva kielletään. Mitä te juotte kahvin sijasta?