Raskausajan ruokajutut

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olen aina voinut syödä munia ilman kaasuhaittoja. Niitä joskus syönyt paljonkin, kun urheili.
 
Mulla on Aaria samaa vikaa. Alkaa pierettää niin julmetusti. Ja tosiaan, se kananmunapierun haju. :yuck::grin
 
No hyvä sitten niin jatkan tällä uudella ruokarytmillä! Mun kolesteroliarvot on muutaman viime vuoden olleet ihan täydelliset, kiitos ruokavaliomuutoksen:p

miuk, munakasrulla on kyllä tosi hyvää! Enpä ookaan pitkään aikaan tehnyt, jos viikonloppuna kokeilis.

Aaria, kananmuna ei oo mulle aiheuttanut mitään oireita, päinvastoin. Tuntuu että se helpottaa jopa oloa jos on muuten ollut ilmavaivoja tai turvotusta.

Mulla oli eilen ja tänään vähän räjähdysaltis lounas töissä: (liian) maustettua jauhelihaa, purkillinen papusekoitusta, paprikaa, valkosipulia, raejuustoa ja kurkkua. Ja nyt iltapäiväks maustamatonta jugurttia... Olinkin ihan ihmeissäni eilen, ku oli varmaan eka päivä pitkään aikaan ku ei ees pierettäny! :D
 
Mulla on ollut tänään vähän ruokahalu kadoksissa. Äskeisellä apteekkireissulla piti poiketa kauppaan ja mieli halajaa kaikkia hedelmiä. Tarttui sieltä jäätelöpakettikin mukaan, mutta eiks sitä saa hyvillä mielin syödä kurkkukipuun? :angelic: Ja jos sekaan laittaa ananasta, niin sehän on sitten jopa terveellistä :angelic:
 
Kipeenä saa syödä Pilvikirsikka just sitä mikä maistuu vaan :wink
Paranemisia sinne! Ootko kovastikin kipee, kuumetta?
 
Nytkö se tauti sitten iski kunnolla Pilvikirsikka? :( Mutta tosiaan, kipeenä saa syödä tasan sitä mitä mieli tekee! :)
 
Mulle kun tosi harvoin nousee kuume, niin jo aamusta asti ollut pieni lämpö pisti pään ihan sekaisin :( Nyt vähän parempi olo, kun hain apteekista lääkettä :)

Ja hyvä että tänpäiväinen ruokavalio sai hyväksyntää :p Saahan siitä jätskistä kalsiumia ja hedelmät nyt on muuten vaan terveellisiä :grin
 
Just näin Pilvikirsikka. Kyllä noilla tropeilla tauti lähtee. :) Tota kalsium -pointtia pitää itekin muistaa käyttää kun jätskittää :P
 
Toi kalsium oli kyllä hyvä pointti! Nyt voi hyvällä omallatunnolla syödä jäätelöä, kun sille tuntuu :p Pähkäilin viikonloppuna, mitä hyvää tahtoisin kaupassa ja mies sitten totesi, että "voit pähkäillä vaikka tunnin, mutta eiköhän se ole suklaa joka mukaan lähtee.." Miehen kaveri totesi tähän:"Ota se maitosuklaa, niin on kalsiumiakin mukana. Tai ainakin voit näin uskotella itselles!"
 
Sour&cream riisikakku paketti hävis eilen... :shy: Harvoin niitä mieli tekee ihan kunnolla mut sitten ku tekee niin sitten kans syödään!
 
Nyt on tullut himo Lidlistä saataviin hulluihin karkkisammakoihin! Ja eilen söin kanaa ekaa kertaa pariin kuukauteen kun on oksettanut ajatus jo hajusta. Oli hyvää :)
 
Ne karkkisammakot on hyviä! Mulla vaan aukee kitalaki niin helposti imeskeltävistä karkeista ettei aina pysty paljoa kerralla vetämään :)
 
Takaisin
Top