No niin, nyt sitten menin näyttämään masua miehelle, ja tyyppi avoimesti sääli mua. Olisi vaan sanonut ettei ne ole pahan näköiset (vaikkei ole totta), mutta se rupesi vaan mulle kanssa ihmettelemään miten pari viikkoa sitten ei ollut mitään arpia ja nyt viikon aikana tulleet tosi pahat. Jei. Ja no, sitten se auttoi mua ottamaan niistä realistiset valokuvat, että tulevaisuudessa voin verrata miten ne ovat vaalentuneet ja paremman näköiset (kun toivottavasti näin käy). Kunhan vaan ei tästä enää pahene paljoa ennenkö vauva syntyy.
Joskus olisi kyllä kiva että vertaistukea olisi suvussa tai kavereissa, mutta kaikki suvun naiset ovat tosiaan selvinneet ilman arpia minua lukuunottamatta, ja olen meidän kaveripiiristäkin ensimmäinen lapsia saava. Yksi hyvä ystävä saa lapsen pari kuukautta mun jälkeen, mutta en mä nyt sille toivo raskausarpia vaan sen takia että olis joku kaverikärsijä. Kai ne kuitenkin paranee reippaasti raskauden jälkeen?
Joskus olisi kyllä kiva että vertaistukea olisi suvussa tai kavereissa, mutta kaikki suvun naiset ovat tosiaan selvinneet ilman arpia minua lukuunottamatta, ja olen meidän kaveripiiristäkin ensimmäinen lapsia saava. Yksi hyvä ystävä saa lapsen pari kuukautta mun jälkeen, mutta en mä nyt sille toivo raskausarpia vaan sen takia että olis joku kaverikärsijä. Kai ne kuitenkin paranee reippaasti raskauden jälkeen?

!!