Se on kyllä jännä homma, että miten olotilat muuttuu päivittäin ja viikottain. Ei varmaan ole eka kerta kun tätä asiaa päivittelen. Välillä olen elämäni kunnossa eikä tunnu yhtään raskaana olevalta, pientä kömpelyyttä lukuunottamatta. Sitten taas on niitä päiviä, kun kävelen kuin pingviini ja on niin vaivainen olo että. Ähisyttää ja puhisuttaa.
Eilen taisi ekaa kertaa tulla kipeitä supistuksia, kun olin rauhallisen kävelylenkin päätteeksi kaupassa. Siellä alkoi tuntua siltä, että nyt äkkiä sohvalle, ei jaksa enää. Ja vauva potki pimpsaan, pelkäsin että se tulee pihalle saakka.
Sunnuntaina taas tein kunnon jalkatreenin ja olo oli tosi vahva, vähän joutui mies painojen kanssa toppuuttelemaan. Mua välillä vähän ärsyttääkin, kun se ei tunnu luottavan siihen, että osaan kuunnella omaa kroppaani. Ei nimittäin eilen eikä tänäänkään tulisi mieleenkään lähteä tekemään mitään raskasta, kun sunnuntai ja maanantai meni urheilun merkeissä. Eilinen kävelykin oli liikaa siihen päälle.
Eilen taisi ekaa kertaa tulla kipeitä supistuksia, kun olin rauhallisen kävelylenkin päätteeksi kaupassa. Siellä alkoi tuntua siltä, että nyt äkkiä sohvalle, ei jaksa enää. Ja vauva potki pimpsaan, pelkäsin että se tulee pihalle saakka.