Tänään kävin heti aamulla kattomas painon, ilman vaatteita kakkimisen jälkeen, 75kg (HAPPY :)) olin tuona tuskaisena päivänä tainnu syödä oikein huolella ja siitä tuo järkky kilomäärä...
Nyt tulee pitkähkö selostus, josko joku jaksais lukee, ja vielä ymmärtäiskin

Mutta siis, pituutta semmonen 168,5cm, ja lähtöpaino oli nyt 66kg (esikosta oli 62kg). Ja teinpäs oikein vertailun vuoks listan (kiitos lambin), esikosta on neuvolakorttiin merkatta rv 39+3 75,4kg, eli painoin sen mitä nyt tässä vaiheessa rv 28+6. Mutta muutoin vertaillessa painon kehitystä niin samoilla mennään, hitusen pienempiä harppauksia on tullut tässä raskaudessa.
Tosin nyt taitaa tapahtua käänne, viimeks ~rv 27 ja ~rv 31 välissä oli tullu vaan 100g, nyt jo ainakin se kilo (ja neuvola vasta loppukuusta). Muutoin viimeks neuvolakäyntien välissä (rv:t 31-34-36-38-39) painoa kerty puolesta kilosta reiluun kiloon.
Eli elättelen toiveita josko se tahti nytkin alkais hiljentyyn. Tosin viimeks liikuin kyllä enemmän ku nyt, nyt oikeestaan nollassa. Jos tuon esikon kanssa yrittäis pieniä kävelylenkkejä nyt kun toisella on pyörä reelassa. Ei vaan muka saa aikaseks yms.
Ja taidan lopettaa vaakalla käymisen iltaisin, hyppään siihen vain aamulla, jos silloinkaan

Jotenkin vaan järkytti niin pirusti se miltei 80kiloo, lukemana mulle kuulostaa kauheen suurelta. Mutta olihan sitä lähtöpainookin nyt vähän enemmän... Töissä ei meinannut mennä yhdet housut jalkaan persiin yli, siitäkin huomaa hyvin tän kasvun

Mutta josko tää tästä, jos sit synnärille jäis tooosi monta kiloa, ja onnistuin laihtumaan alkuperäisiin abaut 60kg mittoihin.
Pissahädästä, täällä ravataan usein. Ja välillä se on vaan pieni liru mikä tulee ja hätä oli muka isompikin. Eli kyllä vaaveli siellä sopivasti välillä painaa, mut välillä jos ei heti menekään vessaan niin saattaapi mennä hädän tunne ohi.
Suppareita mulla ei kai ole... Ainakin oletan et se on ollu vauva mikä pönkee, ja tuntunut siis vain osittain mahan kovenemisena... ehkä.