Raskausajan mieliteot

Laitilan Jaffa maistui tajuttoman hyvältä eilen... Himoitsen myös Lidlin appelsiinitäysmehua. Normaalisti en juo limuja tai mehuja lainkaan.

Mulle on kans mehut maistuneet, etenkin appelsiini-verigreippi, vaikka yleensä en niistä välitä. Mutta sen pitää olla kylmää. Käsilaukkulämmin ei mene alas :wtf:
 
Mausteinen ruoka ja jääkylmä vesi. Voisin juoda litra tolkulla jääkylmää vettä.
 
Ihana lukea näitä kaikkia ei oo niin hullu olo itsellä! Mä syön todella paljon leipää, juustolla ja kurkulla. Ja sit kylmiä nakkeja ja kylmä appelsiinimehu aloittaa aina aamun, muuten ei pysty.

Mausteiset ruuat on ihan no no. On jännä kun yleensä tykkään thaikusta ja nepalilaisesta yms. mut nyt ei pysty kuvittelemaankaan. Mies teki sahramipastaa lauantaina ja tuli saman tien oksu siitä hajusta - oli pakko pyytää viemään safkat roskikseen ja tuulettaa kämppä...
 
Juusto- ja kinkkuvoileivät (vaikka olen lähes lihaton yleensä ruokavaliossani) sekä maito ja jugurtti, joista en tavallisesti niin tykkää. Makea tai rasvainen tekee heti huonon olon.
Nyt 6+ viikon alussa huomaan, että jos ei syö parin tunnin välein, niin huono olo kestää pitkään. Tässä on liian syömisen vaara, mutta onneksi herkut ei nyt niin houkuttele.
Tsemppiä teille, joilla pahoinvointi on katastrofaalista! Kuulostaa niin kauhealta, kun lieväkin huono olo verottaa voimia aika lailla.
 
Munavoi ja ruisleipä, arvaa rupeenko Nannu heti tekemään :hilarious:
 
Mä tein lasten kanssa Munavoita ja ihan voihin. Mies ihana haki kunnon kiekko ruisleipää kaupasta ai NAM!
Närästystä odotellessa..
 
Tällähetkellä oksettaa lähes kaikki mitä ajattelenkin... Samaan aikaan kuitenkin mietin, että oispa keksejä ja nyt kun sain niitä niin vetelen menemään vaikken edes tiedä tekeekö niitä mieli :woot::wacky:
 
Mulla on alusta asti oksettanut kaikki roska ruoka. Ei hirveen hyvä juttu kun grillillä työskentelen niin välillä saa hengitystä pidätellä ettei oksennus lentäis :D

Muuten menee kyllä hyvin ruuat alas. Syön paljon marjoja, hedelmiä ja vihanneksia. Puuro ja jugurtit kuuluu kans päivittäiseen ruokailuun :)
 
Oikeestaan mitään ei tee mieli mutta jos jotain on pakko niin jääkylmä smoothie - luonnonjugua, joku kasvimaito, marjoja, banaania, jäitä. Päärynä menee kans.
 
Ranskalaisia tänne Kiitos! Ja kaikkea tappamaa ihanaa! Puolukoita ja greippimehua :p Kylmät on kans ihania!
 
Kinkku! :grin erehdyin katsomaan kuvaa jouluruuasta.. ja nyt on pakkomielle löytää kinkku. Vielä en oo kokonaista isoa kinkkua löytänyt, joten olen joutunut tyytymään kinkkusiivuihin :rolleyes:
 
Mulla ei kauheasti mitään mielitekoja oo vielä tullu, paitsi murot! En oo syöny muroja varmaan kymmeneen vuoteen ja nyt oon vetässy vajaassa viikossa koko laatikollisen. Ja mahdollisemman kylmän maidon kanssa :D
 
Voisin syödä pelkkää suklaata, ei yhtään hyvä. Moniviljarinkulat on maistunu täälläkin vaik tosiaan normaalisti ei.
 
Takaisin
Top