Raskausajan mieliteot

Mua ällöttää edelleen jauheliha, ei uppoo missään muodossa. Sen valmistuskin ällöttää. Kana uppoo, joten sitä menee. Cola zeroo menee, ku se osittain auttaa iltasin oloo. Ruisleipää voin syyä aamulla, mut illal en. Kahvia en juo edelleenkä, teetä kuppi tai kaks päivässä.
 
Täällä ihan kummallista kyllä Katkarapuja Himoitsen vaikken niistä edes tykkää en ole uskaltautunut syömään kumminkaan. Liha on ollut kaikista raskauksista ja sitä tässäkin kokoajan kaikissa muodoissa lihaa söisin. Inhokkeja on paksut kinkkusiivut kahvia en voi juoda kun todella harvoin.

Alkuraskaus meni paahtoleivällä juuston kera sekä kaakao. Muut reki pahaa.

Munkkia, pekonijuustohampurilaista itse tehtynä, jäätelöä, mysliä siinä joitain joihin tullut semmoinen että nyt heti pakko on saada...
 
Täällä ihan kummallista kyllä Katkarapuja Himoitsen vaikken niistä edes tykkää en ole uskaltautunut syömään kumminkaan. Liha on ollut kaikista raskauksista ja sitä tässäkin kokoajan kaikissa muodoissa lihaa söisin. Inhokkeja on paksut kinkkusiivut kahvia en voi juoda kun todella harvoin.

Alkuraskaus meni paahtoleivällä juuston kera sekä kaakao. Muut reki pahaa.

Munkkia, pekonijuustohampurilaista itse tehtynä, jäätelöä, mysliä siinä joitain joihin tullut semmoinen että nyt heti pakko on saada...

Joo hyi noi ällöt limaset kinkkusiivut. :yuck::grin
 
Juuri näin. En pysty edes katsomaan niitä. Saati koskemaan. Meillä pojat tykkää ja pyydän että laittavat pöydässä ne niin etten näe niitä pöydässä olevankaan:wtf: Muutoin saatan leivät tehdä valmiiksi mutta kinkut laittavat itse
 
Mmmm. Juusto! Toki odotus rajoittaa, että vähän suppeampi valikoima juustoja on syötävissä, mutta pastöroituja kovia juustoja menee melkoisia määriä. Voin napostellakin pelkkää juustoa pikkunälkään siivuina, namm.
 
Tämän ylen artikkelin myötä uskalsin laittaa metukat viikoksi pakkaseen ja nyt on leivän päällä ihanaa suolaista. Välillä on kyllä eksynyt siivu pari leivän päälle kun olen ajatelllut että toksoplasmoosin riski uudessa meetvurstipaketissa on tosi pieni. Mutta silti jää pieni epämukava fiilis kun syö jotain joka on mainittu rajoitelistalla.

https://yle.fi/uutiset/3-8618305
 
Tämän ylen artikkelin myötä uskalsin laittaa metukat viikoksi pakkaseen ja nyt on leivän päällä ihanaa suolaista. Välillä on kyllä eksynyt siivu pari leivän päälle kun olen ajatelllut että toksoplasmoosin riski uudessa meetvurstipaketissa on tosi pieni. Mutta silti jää pieni epämukava fiilis kun syö jotain joka on mainittu rajoitelistalla.

https://yle.fi/uutiset/3-8618305
Voi! Meetvurstia! Sen pois jättäminen on kyl harmittanut. Josko seuraavalla kauppareissulla meidänkin pakastimeen eksyisi metukkapaketti :hungry:
 
Voi! Meetvurstia! Sen pois jättäminen on kyl harmittanut. Josko seuraavalla kauppareissulla meidänkin pakastimeen eksyisi metukkapaketti :hungry:

Jep, oli se hyvää, mutta nyt onkin näköjään vatsasta tullut niin herkkä ettei kestä sitä meetvurstia ollenkaan. Noh sitä onnea kesti pari herkkukertaa! Syksyllä uudelleen! :shifty:
 
Valkosipuli, sitä vois tunkee joka ruokaan ja tuoksu on suorastaan huumaava :P

15+5
 
Tämän ylen artikkelin myötä uskalsin laittaa metukat viikoksi pakkaseen ja nyt on leivän päällä ihanaa suolaista. Välillä on kyllä eksynyt siivu pari leivän päälle kun olen ajatelllut että toksoplasmoosin riski uudessa meetvurstipaketissa on tosi pieni. Mutta silti jää pieni epämukava fiilis kun syö jotain joka on mainittu rajoitelistalla.

https://yle.fi/uutiset/3-8618305

Muuttuuko metvurstin maku tai koostumus pakastaessa? Mie oon niin hirmu herkkä että kaikki pakastettu maistuu (tai tuntuu suussa) erilaiselle ni en oo vielä kokeillu metvurstin pakastamista :grin Vois kokeilla jos ei muutu mikskään. Edellisissä raskauksissa (muistaakseni molemmissa) metvursti ja kurkku oli miun himolistalla :hungry: en varmaan tienny että kielletty. Nytkin maistuis, vois jopa kokeilla meniskö ruisleipä alas sillä yhdistelmällä kun leipää en oo pystyny syömään pariin kuukauteen :wtf:
 
Tämän ylen artikkelin myötä uskalsin laittaa metukat viikoksi pakkaseen ja nyt on leivän päällä ihanaa suolaista. Välillä on kyllä eksynyt siivu pari leivän päälle kun olen ajatelllut että toksoplasmoosin riski uudessa meetvurstipaketissa on tosi pieni. Mutta silti jää pieni epämukava fiilis kun syö jotain joka on mainittu rajoitelistalla.

https://yle.fi/uutiset/3-8618305


Meetvurstit pakkasessa! Kiitti vinkistä!
 
Muuttuuko metvurstin maku tai koostumus pakastaessa? Mie oon niin hirmu herkkä että kaikki pakastettu maistuu (tai tuntuu suussa) erilaiselle ni en oo vielä kokeillu metvurstin pakastamista :grin Vois kokeilla jos ei muutu mikskään.

Ei minun mielestäni muutu rakenne millään lailla.
 
Takaisin
Top