Raskausajan kertyneet kilot

uffuf.. taalla lahestytaan 20 kiloa. ups. kuis siina noin kavi? haha
tyttokaverit kylla kovasti yrittaa vaittaa ettei nayta silta, onhan mulla viela oikein vyotaroakin. haha. turvotus on kylla jarjeton, etta siihen piikkiin pistaisin osan kylla :)
 
Täällä tuli yhteensä 25kg raskauden aikana, ja eiliseen neuvolakäyntiin mennessä oli lähtenyt 28kg!!! [:)] JEEEEEEEE!!!!!! [:D][:D][:D]
 
Täällä kiloja tuli n. +4kg ainoastaan. Tällä hetkellä mittari raskauden lähtötilanteeseen -5kg ja koko ajan laskee.. :)
 
mulla oli paino ennen raskautta 82kg, raskauden alkuajasta suurimmillaan 83,5kg. siitä se lähti tippumaan raskausdiabetes dieetin kanssa ihan itsekseen, ja synnyttämään lähtiessä se oli jo vähän noususuunnassa. synnytykseen mennessä paino oli 79,5kg.
nyt vauva on 1vko 2 pvää vanha, ja paino on 73,5kg. (aamulla vielä pikkuisen vähemmän. [;)] )
 
Täällä tuli suurinpiirtein se 20kg ja kymmenen jäi sairaalaan....nyt olis se kymmenen jäljellä...mielellään vähän reilu kun "parisuhde" lihotti ennen raskautta[:D][:D]
 
Kiloja tuli 18 ja nyt viikko synnytyksestä 7 on lähtenyt. Aika vauhtia näyttää tippuvan. Turvotuksiakin vielä jäljellä, joten toiveikkaana odotan että vielä tippuu helposti itsestään. Ja loppu tarvittava sitten puristetaan pois. :)
 
Mulla on nyt tällä hetkellä tullut tasan 10kg,parilla viimme neukkukäynnillä on paino tippunut,varmaan josain vaihees oli turvotuksia..hienosti on kaikilla tuo paino pudonnut synnytyksen jälkeen,tsemppiä kaikille!
[:)]
 
Kävin kans päivällä mielenkiinnosta puntarilla, ja 6 kg näyttää lähteneen. Kiloja tuli jotain 10 yhteensä, eli ihan hyvin näyttää tippuneen, ku huomen tulee viikko synnytyksestä [:D]
 
Tyttö on 1vko ja 3 päivää vanha, mun paino on tippunut 8,7kg!
Painoon ennen raskautta 1,3kg ja tavoitepainoon 20kg :)
 
Mulla tuli painoa neuvolan mittauksissa noin 7 kg (ja pari kiloa heti alussa). Sairaalaan jäi vain 3 kg (eli vähemmän kuin vauvan paino !), kun jostain syystä synnytyksestä tuli vähän turvotusta. Kotiutumisen jälkeen paino on tippunut koko ajan. Nyt 10 päivää synnytyksestä paino on noin 56 kg (eli tippunut noin 3 kg kotiutumisesta), joka on +1 kg neuvolan lähtöpainoon, ja mun normaalipaino on noin 49-52 kg, eli muutama kilo siihen on matkaa. Vielä ei omat farkut mene päälle, mutta masu on jo siedettävän kokoinen, sitä omituista löllöähän se kyllä on eikä tunnu vielä omalta. No, eipä tässä vielä ole pitkä aika mennyt.
Lantionpohjalihaksia olen jumppaillut, muuta en vielä.
 
Lapsen syntymästä viikko ja painoa pudonnu 10 kiloa.. vielä olisi 17 kiloa pudotettavana että oltaisiin lähtöpainossa [&:]
 
Mulla huomenna viikko synnytyksestä, synnärille jäi 6kg, sen jälkeen en oo punninnut. Lähtöpainoon matkaa 10kg, tavoitepainoon huimat 26kg :) Mutta oon aika herkkä laihtumaan, kuten valitettavasti myös lihomaan. Mut luottavaisin mielin eteenpäin, ihan vaunulenkeillä, ruokavaliolla ja imetyksellä olis tarkotus pudotella :)
 
Mulla raskauden aikana tuli vajaat 10kg ja nyt, 11 päivää synnytyksen jälkeen, näyttäisi enää puoli kiloa olevan ekaan neuvolapainoon. Hyvin on kyllä siis lähtenyt kilot! [:)] Suht tutun näköinen on kroppa, tosin leikkaushaavan kohdalta pussittaa oudosti, toivottavasti siitä normalisoituu [:D] Ja vähän on oudon löllö vatsa, varmaan venynyt iho ja ei-vielä-täysin-palautuneet-vatsalihakset. Mutta olo on hyvä onneksi [:)]
 
Mulle tuli raskauden aikana kiloja sellaset 27 kiloa ainakin. Nyt ku synnytyksestä on 5 päivää niin painoa on lähtenynnä 14 kiloa.
Eli täytyy vaan sanoa että turvotusta on ollu näköjään melkos paljon.

Kihla sormus on iha nipin napin ettei mene mun sormeen, en uskalla väkisin työntää.
Mutta sit oon tyytyväinen kun sen saan edes :)
 
ALKUPERÄINEN: Lintunen
Suht tutun näköinen on kroppa, tosin leikkaushaavan kohdalta pussittaa oudosti, toivottavasti siitä normalisoituu [:D] Ja vähän on oudon löllö vatsa, varmaan venynyt iho ja ei-vielä-täysin-palautuneet-vatsalihakset. Mutta olo on hyvä onneksi [:)]

Mulla pullottaa alavatsa kans omituisesti leikkaushaavan päältä. Normaalia? Siinä roikkuu sellanen ällö pussi kireän haavan yläpuolella. Vatsanahka tuntuu löysältä. Tunto meni alavatsalta, mutta alkaa palautumaan. Tuntuu erikoiselta rapsuttaessa. Toivon totisesti että toi pussi katoaa! Pitää pitää tarpeeksi napakoita ja korkeita alushousuja jotka tukee mahaa.
Onneksi kivut ovat suurimmaksi osaksi poissa ja voin jo nukkua kyljellänikin. Kävellessäkään ei enää satu ja sohvalta pääsen ylös.

Painosta sen verran, että aika kuitti olen. Valvomista ja syömistä kun ehtii... painan pari kolme kiloa vähemmän kuin ennen synnytystä. Hemoglobiini katsotaan vasta jälkitarkastuksessa 2.12. Taitaa olla aika alhaalla.
Toivon vaan että typerä jälkivuoto vihdoin loppuisi ja saisin lääkäriltä luvan mennä uimahalliin. Avomies on jo luvannut olla sitten tytön kanssa, jotta mä pääsisin harrastamaan. Ite kun käy töidensä päälle joogassa ja sählyssä, vaikka mä vaan yksin täällä vauvan kanssa vartoon päivät pitkät.
 
Takaisin
Top