Raskaus- ja vauvakuvat sosiaalisessa mediassa

En oo minäkään julkaissut mitään facessa. Ei oo vielä ollut "tarvetta". Instaan laitoin joskus muutamia viikkoja sitten kuvan mahasta mutta siinä ei ollu ideana julkaista raskautta. Aattelin et jos joku tajuaa niin tajuaa. No, yllättävän moni tajus. :grin Mut siellä nyt ei oo läheskään niin paljon seuraajia/tuttuja kuin facessa. Mutta kyllä mä ajattelin jonkun ihanan kuvan laittaa minusta ja miehestäni faceen sit jossain vaiheessa kun maha kasvaa kunnolla. :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: iLa
En ole ehkä tahalleen ollut pois fb-stä ja muutenkin somesta, en vaan ole enää pari vuotta ollut niin mukana siinä kaikessa :D en edes itse tiedä miksi ei kiinosta enää kun oli kuitenkin aika milloin kävin varmaan monta kertaa päivässä katselemassa kaikenlaista... Kavereista tiedä vaan pari raskaudesta, kaikki asuu Virossa ja mä täst Seinäjoelta ei mee kovin usein sinnepäin, ehkä sit lapsen syntyessä pitäis käydä näyttämässä :D suvussa tiedä kaikki kun isoäitini sai vähän tietoja että olis joku lisä tulemassa tästa :P kuvia lapsesta laittais ehkä valittuille ihmisille näkyviin, ei varmaan koko maailmalle :) saa sit lapsi itse päättää kun on tullut vanhemmaksi miten ja mitä hän halua julkistaa, kun ymmärrä jo vähän julkistamisen vaaroistakin :)
 
Välillä mietin että jos julkistaisin facebookkiin raskaudesta jotain laittaisin sen tänään koska aprillipäivä, sit uskoo ken tahtoo :cool14

Mutta en ole julkaissut enkä julkaise. Ne jotka tietää, tietää ja muille se ei kuulu.
 
Avokki julkisti vauvauutisen omassa Facebookissaan tänään, mutta kukaan ei epäillyt aprilliksi, vaikka sen kaverit ei vielä tienneetkään. :hilarious:
 
Me ei olla vielä laitettu mitään vaikka ajattelin kyllä etukäteen että tässä vaiheessa ois jo laitettu :D ehkäpä sitten postataan joku hauska kuva kun rakenneultra on ohi :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: iLa
Minullakin kävi niin, että alkuraskaudesta kovasti odotin, että milloin laittaisi asian someen ja ajattelin ehkä tekeväni sen nt-ultran jälkeen, mutta nyt kuitenkin en olekkaan mitään vielä laittanut... :wideyed: Kesemmällä nyt varmaan tulee sitten ihan viimeistään laitettua itsestä sellaisia kuvia, joissa näkyy raskausmahakin vaikka mitään varsinaisia mahakuvia en ole ajatellut laittaa.
 
Takaisin
Top