*jonna*
Näppärä viestien naputtelija
Miä oon koulutukseltani kokki, mutta vaihtanut alaa jo jokunen vuosi sitten ja nyt työskentelen teollisuudessa. Työtehtäviä on aika paljon erilaisia (osa aika raskaitakin), mut nyt raskausaikana oon tehny vaan niitä mitkä tuntuu itestä hyvältä ja joita pystyy tekemään. Mulla on sillee aika mukava työympäristö, kun oon meijän osastolla ainut nainen, ni pääsen välillä aika helpollakin, kun miehet on hirmu avuliaita :) Pomokin käy välillä muistuttamassa, että ei saa nostella mitään raskasta, pyydä poikia nostelemaan :)
Mulla oli tarkotus lähtee vielä opiskelemaan ens syksynä, mutta taitaa taas lykkääntyä. Hain viime keväänä ammattikorkeeseen metsätalous puolelle (metsätalousinsinööri) ja sainkin paikan, mutta lykkäsin alotusta vuodella, että saisin opintovapaata eikä tarviis irtisanoutua. Nyt on lykättävä sitä taas, mutta ei haittaa yhtään, koska mulla on maailman paras syy jäädä vielä ens syksynäki kotiin <3
Mulla oli tarkotus lähtee vielä opiskelemaan ens syksynä, mutta taitaa taas lykkääntyä. Hain viime keväänä ammattikorkeeseen metsätalous puolelle (metsätalousinsinööri) ja sainkin paikan, mutta lykkäsin alotusta vuodella, että saisin opintovapaata eikä tarviis irtisanoutua. Nyt on lykättävä sitä taas, mutta ei haittaa yhtään, koska mulla on maailman paras syy jäädä vielä ens syksynäki kotiin <3

Tuli väliin sitten muita eläin eikun ammattikuntien edustajia.
Onneksi saan nyt tehdä kevyempiä hommia, kuten tilauksia.