Raskaus ja seksi

Täällä rikottiin kuiva kausi ja oli yllättävän mukavaa. On jäänyt tuo intiimi puoli vähemmälle muista välejä hiertävistä syistä, mutta nyt tuntuu muutenkin vähän valoisammalta parisuhteessa. Teki hyvää ottaa tämä askel läheisyyteen.
 
Seksillä on kyllä jännä vaikutus. Se osaa kiristää otsalohkoa monella eritapaa ja yleensä sen huomaa vasta kun sitä on saanut. Lähinnä kaikki pikkuisetkin asiat mitkä harmitti parisuhteessa,unohtuu :)
 
Kuinkas näin loppuraskaudessa? :)

Meil ainakin halut vaan lisääntyy kun loppu lähenee. Kipeää se tekee nivusiin, lonkkiin ja reisiin sekä sen jälkeen mahaan niin, että kippuras täytyy kävellä. Kipujen hellittäessä olo on mitä loistavin! :D
Ja kaks kärpäst yhdellä asennolla, takaapäin - edistää vauvan asettumista oikeaan asentoon ja helpompi itse olla tyynyjen kanssa kuin makuultaan tai päällä :P
Nyt vaan runsaasti sitä siemennestettä + oksitosiinia orgasmin johdosta, jos vaikka edistäis tilannetta :wink
 
Meillä mies ei uskaltanut enää loppussa harrastella mitään, mutta sitten kerran innostukintais unohtaa omat pelkonsa, ite olisin voinut vaikka kokoajan heilutella peittoa oli kyllä sellaset halut :D
 
Mites näin synnytyksen jälkeen, kuka on jo uskaltanut? Täällä ei ole niin minkäänlaisia haluja, ei ollut kyllä liiemmälti raskauden aikanakaan. Synnytyksestä tulee huomenna 7 viikkoa. Voi ukkoparkaa... :oops:
 
Hyvä että otit asian puheeksi, itsekin olen vähän mietiskellyt näitä.

Meillähän se on yleensä mies joka pihtaa ja minä himoissani kärvistelen. Nyt kun synnytyksestä on hieman päälle viisi viikkoa, halut alkaa ehkä pikkuhiljaa palata. Yllättäen mies on halunnut pari kertaa jo, että minä "hoitelen " hänet ja ollaan siinä pussailtu samalla jne, ihan mukavaa. Mutta siis ohan yhdynnässä ei olla oltu, eikä mies ole koskenut mun alapäätä kuin äkkiä hipaissut. Musta tuntuu, että ne mun repeämät ei oo vieläkään parantunut kunnolla :sad001 ja joko mulla alkoi jo menkat, tai sitten jälkivuoto alkoi uudestaan kahden viikon tauon jälkeen. Melkein veikkaisin mekkoja!

Mulla on jälkitarkastus juuri ennen loppiaista, sitä ennen en taida uskaltaa harrastaa seksiä. Eipä se ole päällimmäisenä mielessä nyt muutenkaan :D
 
Mulle 6 viikkoa synnytyksestä ja ollaan jo ainaki pari ellei kolmekin viikkkoa jo harrastettua seksiä. Ei mitään ongelmia, ja nyt viikko sitten kun käytiin neuvolassa niin sanoi että voidaan ihan hyvin harrastaa seksiä. Mulla ei ole ollut raskauden aikana eikä sen jälkeen mitään ongelmia etteikö haluja olisi. Ensimmäinen kerta kyllä pelotti, pelkäsin siis että sattuu mutta aivan turhaa pelkäsin =)
 
Täällä kyllä haluttaisi, mutta tuntuu et tuo jälkivuoto ei lopu kokonaan ikinä... Saattaa olla päivä tai kaks välissä ettei tiputtele mitään ja sitten taas yhtäkkiä tuleekin vähän jotain. Tuskin tuo muutama tippa mitään estää, mutta itseä se kuitenkin vähän häiritsee. Synnytyksestä on nyt se neljä viikkoa aikaa ja muuten on kyllä kaikki paikat palautuneet, että sen puolesta ei mitään estettä olisi. No, eiköhän se tästä joskus iloksi muutu :wink
 
Meillä uskallettiin kokeilemaan seksiä reilut 2vk synnytyksestä kun jälkivuoto oli jo maltillista/todella vähäistä ja tikit sulaneet ja kivut muutenki tuolta alakerrasta jo pois :) eikä sattunut ollenkaan! Liukkari+tietysti kortsu käytössä... Itse en juurikaan kyllä pystynyt kamalasti nauttimaan kun koko ajan pelkäsin et jos kuitenkin sattuu x)
 
Voipi olla että ei odotella seksiä sinne loppiaiseen, jota ennen se jälkitarkastus on... Mies vihjailee jatkuvalla syötöllä niin kaksimielisesti että minähän en voi vastustaa. :D ja nyt on repeämät luultavasti parantuneet, ei satu enää eikä jälkivuotoakaan oo tullu pitkään aikaan. Vähän kyllä jännittää jos sattuukin... :/ tai jos joku paikka repeää uudestaan.
 
Kivaa oli meilläkin ja vissiin miehellä erityisesti, kun piti yöllä vielä herättää ja kertoa että oli kivaa :D ja kuulemma tuntuma oli samla ku ennen :wink hieman ihan siinä "suulla" nipisti aluksi, varmaan kun siitä tikattu, mutta sekin meni äkkiä ohi. :)

Mitä ehkäisyä ootte ajatellut jatkossa käyttää? Mä en tykkää kortsua käyttää eikä miestään. Ennen raskautta oli pillerit, mutta en niitäkään ehkä haluais...
 
Ehkäisyä olen miettinyt minäkin enkä oikein tiedä mihin päädyn. Steriin mulla oli jo lähete juniorin jälkeen ja sairaalasta tuli kirje kotiin missä kehoitettiin ottamaan yhteyttä seuraavien kuukautisten alettua.. No, edelleen odotan niitä kuukautisia alkavaksi. Piuhat meinaan edelleen pistää poikki, mutta jokin ehkäisy pitää siihen asti olla. Kierukat ei houkuttele, kapseli on kokeiltu eikä sopinut, pilleritkään ei oikein sovi ja kumiallergian takia en rengasta uskalla kokeilla. Tammikuun puolivälissä on jälkitarkastus, joten siihen mennessä pitäisi joku vaihtoehto olla mietittynä.
 
Myö on muutama kerta harrastutettu seksiä, mut mie en pysty siitä vielä täysillä nauttimaan, kun limakalvot on niin herkät. Toki liukkari on käytössä. Eikä miulla oo vielä juuri halujakkaan, mutta oon sääliny miestä ja halunnu hänet päästtää "tuskista" :)
Mie varmmaan laitatan kuparikierukan, mut sen voin laitattaa vasta puolen vuoden paikkeilla, joten kortsuilla mennään siihen asti.
Menkat miulla on alkanu aiemmin kolme kuukautta synnytyksestä.
 
Mulla ei niin minkäänlaisia haluja, synnytyksestä reilut 9 vk... Yököttää koko ajatus. Mies kovasti toivoo ja haluaisi jo päästä touhuamaan, mutta kun ei lämpene niin ei lämpene. No ehkä tää tilanne joskus paranee. :oops:
 
Nyt kun oli nää minipillerit hyvin aluillaan ja molemmat toivottiin että päästäis toimiin ni JOO, mulla alko menkat! Ja nyt sit ootellaan et onks nää jotku minipillerivuodot, eli kestääkö kuus viikkoa tai toistuuko kahen viikon välein. Ei saakeli sentään. Synnytyksestä yli 2 kk...
 
Mie aloitin reilu viikko sit minipillerit, kun menkkoja ei tarvii odottaa. Ekat petipuuhat piristi kyllä!! :D Joka ilta pietään kivaa. Synnytyksestä vajaa 6viikkoa meni. Jälkivuoto kesti 5 viikkoo.
 
Ei vuotoja, ei kipuja, EI haluja! Vähän ottaa aivoon... Tahtois mutta kun ei vaan oo sellasii oikeita fiiliksiä :/
 
Takaisin
Top