Raskaus ja seksi

meillä seksiä harvemmin kuin ennen raskautta, n kerran viikossa ja mä teen aloitteen...:) mieheni kertoi että arastelee seksiä ja pelkää satuttavansa vauvaa. Seksiunia kyllä näen mutta jotenkin olen laiskempi ryhtymään hommiin:D
 
Näyttää tän ketjun perusteella siltä et oon erilainen :D ja voi ehkä johtua siitä ettei oo ollu mitää muuta oireita ku väsymys vaivasi alkuun muttei sekään mitään estänyt.. alkuun mies meinasi arastella mutta siitä se sitten helpotti. nyt menossa rv24 ja voisin olla sängyssä vaikka koko ajan o.O ei mitään kipuja eikä vuotoja oo missään vaiheessa ollutkaan. :) niin ja todettu on että jos normaalioloissa koko ajan alaselkäkipuja niin mulla ainakin aina aktin jälkeen helpottaa muutamaksi päiväksi. Eli tässäkin taitaa olla päin vastoin kuin muilla :)
 
Täällä viikonloppuna riitelyä soviteltiin :wink ja iski sellanen täydenkuun "hulluus" ja kyltymättömyys :grin Kotona kiiteltiin ja oltiin oikein tyytyväisiä:p Kunhan nyt ei lopahda... Lähinnä duunit molemmilla väsyttää, minilomia odotellessa :)
 
Meillä taas mies jo kuudetta viikkoa pihtaa. :sad001 Ei tämä nyt sinänsä mitään uutta auringon alla ole, on näitä pitkiä kuivia kausia ollut ennenkin, mutta tämä on ennätys. Tuntuu tosi pahalta ja yksinäiseltä. Olen muutamaan otteeseen vihjaillut, mutten jaksa tehdä aloitetta TAAS. Itkettää ja harmittaa. Ollaan kyllä puhuttu asiasta lukuisia kertoja JO ennen raskautta, mutta mitään kunnon syytä ei tunnu olevan, muuta kuin "ajan puute" ja väsymys. Nämä siis miehen selityksiä, jotka alkaa tuntua tekosyiltä. Kyllä sitä nyt kerran viikossa luulis edes se 15 min olevan "ylimääräistä" aikaa. Mutta kun ei niin ei. että nauttikaa te, joilla mies teitä haluaa, vaikka se tuntuis kuinka rasittavalta. En siis tarkoita, että seksiin on pakko suostua vain toista miellyttääkseen, vaan sitä, että arvostaa toisen antamaa huomiota ja yrittää edes joskus virittäytyä tunnelmaan, vaikka ei juuri sillä hetkellä jo valmiiksi tekisi mieli. Tiedän nimittäin omasta kokemuksesta, että nämä jatkuvat torjumiset ja kuivat kaudet syö itsetunnon ihan olemattomiin! :smiley-ashamed008 :sad010
 
Meillä ei raskaus ole vaikuttanut seksin määrään mitenkään, touhuiltua tulee yhdestä kolmeen kertaa viikossa. Ihan ongelmatonta homma ei kylläkään enää ole: ensinnäkin on vaikea löytää asentoa, jonka maha kestää kipuilematta ja toisekseen ei itse pysty kipujen takia enää liikkumaan edes suht reippaasti. Kohta mies laittaa varmaan stopin koko hommalle, kun tahti on luokkaa kilpikonna :p.
 
Meillä seksiä on harrastettu normaaliin tapaan, joskus enemmän joskus vähemmän. Ei siis ole raskaus vaikuttanut mitenkään. Alussa oli tietenkin itsellä hieman huonoa oloa ja väsytti mutta eipä se ainakaan tuota herraa tuntunut haittaavan ollenkaa. Nyt sitte taas on ollut vähemmän kun ilmat on mitä on ja on muutenki kokoajan tuskan hiki päällä ja sitte siihen pitäisi viellä jotain peittoa alkaa heiluttaa, ei vaan pysty.
 
Itsellä ollu todella oireeton raskaus (25+0) alusta alkaen, ei pahoinvointia, ajoittainen kova väsymys ainaostaan, joten halut olleet melko normaalit, eli todella vähäiset. Niin on ollut aina, kunnes nyt raskauden edetessä tuntuu että haluja on enemmän kuin koskaan aikaisemmin laughing6 Miehen halut aina olleet kohdillaan, joten petipuuhista ''riiteleminen'' on omien halujen noustua vähentynyt :) Itsellä seksin harrastaminen on ollut kivutonta, eikä vuotoa tms. ole koskaan esiintynyt.
 
Tiddididiiiii, haluton naikkonen ilmottautuu ja sekös ärsyttää ihteeni iha hirveenä! Kyllähä myö aina kokkeillaa ja tämmöstä mutta ku sitä on sitte kuiva ku sahara ettei ilman liukkaria mikkää onnistu xD Mutta eipä tuo ukkeli oo oireillu mitenkää ku nyt ei oo vaa onnistunu petihommelit, yritys on aina kova mutta noppeesti lopahtaa :D

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä tekee mieli kyllä ajoittain (kerran viikossa:D) mutta harvemmin silti jaksaa harrastella. Kuivat limakalvotkin vaivaa, tänään touhuiltiin ilman liukkaria ja vessassa käydessä huomasin paperissa verta :sad001 Suihkussa käynnin ja aamupalapöydästä nousemisen jälkeen lorahti verta pikkuhousuihinkin, ei kylläkään paljoa mutta kuitenkin.. Nyt en oikein tiedä milloin pitäisi huolestua? Viikkoja 33+2.
 
Meillä varsinkin nyt loppuraskaudesta mies ei uskalla sekstailla ollenkaan, pelkää kuulema et satuttaa vauvaa.. ääh. Oon tullu siihen tulokseen, etten jaksa enää tapella asiasta, olkoon nyt sit näin loppuajan. Ehkä ne halut taas heräilee kun laps on syntyny? :D Toivotaan ainakin.
 
Indy, eiköhän ne heräile jos vaan itse tekee sillon vähään aikaan mieli :D kokemusta on! :D Sainkin kyllä yhdyntäkiellon jälkitarkastukseen asti... Meillä tais mennä 3-4kk ennen kun synnytyksen jälkeen hommiin taas alettiin. Se oli vähän kun olis neitsyyden menettänyt, voi sitä jännityksen ja sähläyksen määrää :D
 
Mulla on koko ajan ollut halut kohdillaan ja lisääntyvät vaan loppua kohden :p Mutta itse fyysinen suorittaminen alkaa käydä todella vaikeaksi. Mulla ei ole yhdyntäkipuja tai muuta, mutta häpyliitos ja SI-nivelet ovat tosi kipeät ja toi maha, se on koko ajan tiellä. Nyt ollaankin menty siihen että mä kasaan tyynyt hyvin tueksi ja tyyliin että "nyt olen valmis, anna tulla kunhan mun ei tarvi liikkua" :p

Viimeksi synnytyksen jälkeen meni noin kuukausi ennen kun lähdettiin sänkyhommiin. Mulla oli aika iso haava, mutta lähti kuitenkin erittäin hyvin paranemaan. Ja kyllä meilläkin oli aika lailla jännitystä ja sähläämistä. Pelkäsin että tuntuukin pahalta vaikka liukkari oli toki käytössä varmuuden vuoksi. Mutta ihan hyvin se siitä lähti ja oltiin kyllä sovittu miehen kanssa että mä ohjaan tilannetta ja sanon jos tuntuu pahalta.
 
No eipä oo seksiä vähään aikaan näkyny ei kuulunu!! Vähän oon yrittäny miehelle vihjailla, mutta hän ei kyllä yhtään innostu ajatuksesta. Tässä nyt on kuivaa kauta jatkunu jo parisen kuukautta ja jatkunee sinne synnytykseen ja tietty sen yli kans.

Kun kyselin syytä tähän, niin sanottiin että se on vauvan koti eikä sinne pidä mennä tunkeilemaan. Pelkää ilmeisesti myös mahdollista synnytyksen käynnistymistä :)
 
Me ollaan huumorimielellä puhuttu "vauvan kodin eteisestä" ja mies sai minut viikonloppuna nauramaan varmaan vartin putkeen, kun sanoi keksineensä häpykarvoitukselle uuden nimen - kuramatto :grin:grin. Siis apua! Vieläkin hymyilyttää :p.
 
No nyt tuli viikonloppuna testattua miten petipuuhat tän pallomasun kanssa sujuu. Ihan hyvin meni tosin onhan se aika hassua kun mies hädin tuskin uskaltaa hengittää ettei vaan paina tai satuta masua/vauvaa. Jotenkin on paikat herkistyneet mulla ja hyvä fiilis jäi. Ei kipuja/vuotoja jälkeenpäin. Mutta oli se sen verran kummalista että tuskin tulee tavaksi tässä loppuraskaudessa kumminkaan :wink
 
Me ollaan menty lusikka-asennossa, niin eipähän mies pääse vahingossakaan edes hipaisemaan masua. Muutenki ollu tavallista hiljaisempaa petipuuhissa, meillä on siis mies aina se, joka pihtaa niin sanotusti. Ollaan kuitenkin vähän saatu asiasta juteltua, häntä kuulemma pelottaa kun oon valitellu kivuista ja pelkää, että seksi on "vaarallista" ja satuttaa minua. Oon sitten yrittäny ymmärtää ja rauhoitella, että ei oo vaarallista ja sanon jos sattuu tms.

Sen oon kyllä huomannut, että orgasmin jälkeen supistelee enemmän ja seksin jälkeen muutaman tunnin päästä voi tulla kipuja, mutta eipä tuo näillä viikoilla enää haittaa...
 
Täällä yritettiin jokin aika sitten mut eihän siitä mitään tullu. Limakalvot on niin arat että sattuu vaikka mitä liukkaria käyttäisi, no can do. :sad001 Mut ukko onneksi ymmärtää hyvin, onhan tässä vielä loppuelämä aikaa sitten duunailla. :p
 
Meillä oli supistusten ja ennenaikasuuden riskin takia kielto päällä pari kuukautta. Nyt välillä voisi tehdä mielikin, mutta mies aristelee kovasti. No viime viikon hän oli flunssassa, joten yritin vältellä koko miestä, etten saisi tartuntaa. Katsotaan nyt, mennäänkö näin loppuun asti. Silittelyjä, halailua ja lähellä oloa meillä kyllä riittää. Olen kyllä uhkaillut, että otan yliaikaisuuden uhatessa kaikki mahdolliset S:t käyttöön ja miehen on siinä kohtaa syytä olla hyvin suostuvainen :D
 
Niin onneksi meilläkin hellyyttä ja läheisyyttä on tarpeeksi, ettei ihan hellyysvajeelle jää :) Täytyy sitä kai miehenkin pelot ja epävarmuudet ottaa huomioon, sitä niin usein ajattelee että tää raskaus tapahtuu mulle, mut onhan se miehellekin iso asia, vähän eri kantilta vaan ajattelee ja näkee asiat, tietenkin. Laskettuun aikaan enää muutama viikko. Kyllä se siitä sitten taas.:wink
 
Täällä ollaan sovittu ettei enään häiritä prinsessan valtakuntaa! (enkä nyt tarkoita itseäni tuolla prinsessalla, enkä kutsu alapäätänä valtakunnaksi :D ) Mutta siis nyt mennään viikolla 37 jo ja koska mulla on se sektio 12.11 ja vauva perätilasssa niin en halua vahingossakaan että se alasi alakautta syntymään. No joo toki voi alkaa muutenkin mutta eipä ainakaan "häiritä" sitä enempää :D Siis lähinnä se että koska vauva on perätilasssa ja jos vedet menis nyt niin pitäis samantien tilata ambulanssi. Seesteistä loppu odotusta tänne kiitos :wink
 
Takaisin
Top